Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Χάλκινο βραβείο στην 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης


Το χάλκινο βραβείο απονεμήθηκε, την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017, στην 7η Υ.ΠΕ. Κρήτης, στα πλαίσια της τελετής απονομής των Healthcare Business Awards 2017, που διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο «DIVANI APOLLO» στο Καβούρι. Τα συγκεκριμένα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο με στόχο την επιβράβευση της επιχειρηματικής αριστείας, της καινοτομίας, των αναπτυξιακών πρωτοβουλιών και των βέλτιστων πρακτικών επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του κλάδου της υγείας. Σε μια εορταστική τελετή, παρουσία 300 και πλέον διακεκριμένων εκπροσώπων του κλάδου της Υγείας, η Διοίκηση  της 7ης Υ.ΠΕ. Κρήτης παρέλαβε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Ι. Εθνική / Περιφερειακή Πρωτοβουλία για την υγεία». H κατηγορία αυτή αναγνωρίζει και επιβραβεύει τις ολοκληρωμένες στρατηγικές και εθνικές πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας, για την πρόληψη ασθενειών, την προστασία των πολιτών και την ανάπτυξη εξειδικευμένου προσωπικού. 

Η 7η Υ.ΠΕ. Κρήτης βραβεύτηκε για την υλοποίηση του προγράμματος που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να κάνουν εντελώς δωρεάν όλες τις απαραίτητες εξετάσεις τους (ακόμα και τις πιο σύνθετες) στο Κέντρο Υγείας της περιοχής τους, χωρίς να μετακινούνται από τον τόπο κατοικίας τους, ενώ η διαδικασία βασίζεται σε ολοκληρωμένο πληροφοριακό  σύστημα. Με στόχο την ισότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας των κατοίκων της υπαίθρου, τη μείωση των ιδιωτικών δαπανών για την υγεία και την εξοικονόμηση πολύτιμων πόρων από το δημόσιο σύστημα υγείας, μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας εξετάσεων στις μονάδες ΠΦΥ, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα διενέργειας εργαστηριακού έλεγχου χωρίς την ανάγκη μετακίνησής του, για όλο το εύρος των εργαστηριακών εξετάσεων που εκτελούνται στο νοσοκομείο αναφοράς της κάθε περιφερειακής ενότητας. Η υλοποίηση του έργου βασίστηκε στο σχεδιασμό και στη συνεργασία των υπηρεσιών της Κεντρικής Υπηρεσίας της 7ης Υ.ΠΕ., των Γραφείων Κίνησης και Εργαστηρίων των νοσοκομείων αναφοράς και των στελεχών των μονάδων ΠΦΥ. 

Από τα στατιστικά στοιχεία κίνησης των μονάδων, τη γενική αποδοχή του πληθυσμού, αλλά και τις εισηγήσεις των μονάδων ΠΦΥ, τεκμαίρεται η ευρεία αποδοχή της υπηρεσίας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τους τέσσερις πρώτους μήνες της υπηρεσίας εξυπηρετήθηκαν 13.202 πολίτες, πλέον των βασικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν στις μονάδες ΠΦΥ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι – δεδομένης της πιλοτικής λειτουργίας –  δεν πραγματοποιήθηκαν δράσεις δημοσιότητας. Αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους εργάστηκαν με πάθος και ανιδιοτέλεια για το συγκεκριμένο εγχείρημα αποδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο του έμψυχου δυναμικού που στελεχώνει την Κεντρική Υπηρεσία και τους εποπτευόμενους φορείς της 7ης Υ.ΠΕ..

Aναδημοσίευση από τη σελίδα ekriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου