Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Απόφαση Γενικής Συνέλευσης 28/9/2011 για το θέμα του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Απόφαση Γενικής Συνέλευσης 28/9/2011
για το θέμα του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου

Την Τετάρτη 28/9/2011 και ώρα 13.00 πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση των μελών του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.
 Για το θέμα του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου ελήφθη ομόφωνα η παρακάτω απόφαση:
Ο νέος οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου συντάσσεται ερήμην του προσωπικού (δεν έχει λάβει γνώση ούτε ο σύλλογος, ούτε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ του Νοσοκομείου) και ερήμην της τοπικής κοινωνίας, την οποία ενδιαφέρει άμεσα.
Ο αριθμός των 160 κλινών (100 λιγότερες από τον προηγούμενο οργανισμό και 30 λιγότερες από την αρχική πρόταση του Υπουργείου Υγείας) δεν ανταποκρίνεται στο ρόλο που καλείται να παίξει το Νοσοκομείο σε Νομαρχιακό επίπεδο, ούτε μπορεί να καλύψει επαρκώς  τις ανάγκες των κατοίκων του τόπου.
Γι΄αυτό ζητούμε:
1.       Να υπάρξει ενημέρωση των εργαζομένων και των θεσμικών φορέων της κοινωνίας για το περιεχόμενο του νέου οργανισμού
2.       Ο αριθμός των κλινών να επανέλθει στον αρχικά προβλεπόμενο
Σε περίπτωση  που δεν υπάρξει ανταπόκριση στα αιτήματα αυτά θα προβούμε σε περεταίρω συνδικαλιστικές ενέργειες – κινητοποιήσεις.

Για το προεδρείο της συνέλευσης και του ΔΣ
Ο πρόεδρος                 Ο Γραμματέας

Γ. Μανουσάκης                        Δ. Χαλκιαδάκης

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

'Έγγραφο για την Έναρξη λειτουργίας τμήματος ΤΕΠ Νοσοκομείου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

  
Προς: κ. Διοικητή ΓΝΑΝ    κ. Μαυρικάκη   
Κοινοποίηση: κ. Διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας κ. Δολαψάκη
                        κα. Διευθύντρια Νοσηλευτικής Υπηρεσίας κ. Οικονομάκη
  Αρ. Πρωτ 251/28-9-2011

Θέμα : Έναρξη λειτουργίας τμήματος ΤΕΠ Νοσοκομείου 

Όπως γνωρίζουμε, η διοίκηση του Νοσοκομείου προτίθεται στο άμεσο μέλλον να ξεκινήσει τη λειτουργία ξεχωριστού τμήματος επειγόντων περιστατικών σε χώρο που έχει σχεδιαστεί γι΄ αυτό στο ισόγειο. 

Αυτή είναι μια κίνηση που μπορεί να αναβαθμίσει την ασφάλεια και την ποιότητα των παρεχόμενων από το Νοσοκομείο υπηρεσιών στα επείγοντα περιστατικά.

Θα θέλαμε όμως να  ζητήσουμε την προσοχή σας σε δύο θέματα ιδιαιτέρως σημαντικά για την ορθή έναρξη λειτουργίας του τμήματος:

1) Ο σχεδιασμός του χώρου από την τεχνική υπηρεσία έχει γίνει με δεδομένο ότι η είσοδος των περιστατικών θα γίνεται από τη βόρεια πλευρά του Νοσοκομείου (παλιά είσοδος), όπως γινόταν πριν ανοίξει η νέα πτέρυγα του ισογείου. Έτσι ο χώρος ανάνηψης έχει σχεδιαστεί στην πλευρά αυτή, υπάρχει πρόβλεψη για χώρο διαλογής των περιστατικών και αντίστοιχη είναι και η υπόλοιπη κατανομή των εξεταστηρίων και των άλλων χώρων. Μαθαίνουμε ότι η διοίκηση προσανατολίζεται στο να μην ανοίξει για τα περιστατικά η βόρεια είσοδος, και η είσοδος στα ΤΕΠ  να γίνεται από  τη δυτική πλευρά (από τη νέα πτέρυγα). Στην περίπτωση αυτή θα έχουμε το παράδοξο τα επείγοντα για να καταλήξουν στο ΤΕΠ  να πρέπει να διέρχονται καθ΄ όλο το μήκος του Νοσοκομείου, κάτι καθόλου ασφαλές και εργονομικό. Ακόμη στην περίπτωση αυτή ανατρέπεται πλήρως ο χωροταξικός σχεδιασμός που έχει γίνει για το τμήμα από την τεχνική υπηρεσία  και η διακίνηση των περιστατικών θα γίνεται ανάμεσα στους χώρους ,με τρόπο καθόλου εύκολο και εργονομικό, αφού θα αλλάξει πλήρως η κατανομή των χώρων και των εξεταστηρίων.
Γι΄ αυτό σας ζητούμε να ξαναδείτε το θέμα της εισόδου, το οποίο θεωρούμε ότι είναι βασικό για τη σωστή λειτουργία του τμήματος.

2) Το νοσηλευτικό προσωπικό του τμήματος των ΕΙ που θα καλύψει και το ΤΕΠ, εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα περιορισμένο, ενώ παρά την πρόσφατη προσπάθεια ενίσχυσης, αποδυναμώνεται ξανά με την επικείμενη παραίτηση μιας νοσηλεύτριας. Γι΄ αυτό σας ζητούμε, πριν γίνει η έναρξη λειτουργίας του ΤΕΠ να διασφαλίσετε την επαρκή στελέχωση του από νοσηλευτικό προσωπικό. Αυτός είναι ένας επίσης βασικός παράγοντας για την ορθή λειτουργία του τμήματος.

Είμαστε στη διάθεση σας για περεταίρω επικοινωνία και συνεργασία ώστε να υπάρξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και το Νοσοκομείο μας να αποκτήσει ένα αξιόλογο και παραγωγικό ΤΕΠ, όπως έχει ανάγκη το ίδιο και η τοπική κοινωνία.


Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος          ο Γραμματέας

Γιώργος Μανουσάκης              Δαμιανός Χαλκιαδάκης

Αίτημα για διευκρίνιση των εργασιών τις οποίες οφείλει να εκτελεί κάθε ειδικότητα και κλάδος της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
  
Προς: Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας
Αρ. Πρωτ 252/28-9-2011

Θέμα :         Αίτημα για διευκρίνιση των εργασιών τις οποίες  οφείλει να εκτελεί κάθε ειδικότητα και κλάδος της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας

Λόγω του ασαφούς νομικού πλαισίου σχετικά με τις αρμοδιότητες κάθε ειδικότητας εργαζομένων, υπάρχει σύγχυση σχετικά με τις εργασίες που οφείλει να εκτελεί κάθε εργαζόμενος στο Νοσοκομείο ανάλογα με τον κλάδο του (νοσηλευτές ΤΕ, νοηλευτές ΔΕ, μεταφορείς ασθενών ΥΕ, Νοσοκόμοι ΔΕ, Νοσοκόμοι ΥΕ, Βοηθοί θαλάμου ΥΕ).  
Έτσι δημιουργούνται διαφόρων ειδών προβλήματα, παρεξηγήσεις και προστριβές κατά τη διάρκεια άσκησης των καθηκόντων των εργαζομένων.

Γι΄ αυτό σας ζητούμε να διευκρινίσετε γραπτώς προς το προσωπικό που υπάγεται στη Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ποιες εργασίες θα πρέπει να εκτελεί κάθε ειδικότητα και κλάδος εργαζομένων, όπως έχει γίνει σε άλλα Νοσοκομεία της χώρας και της Κρήτης.
 Έτσι η άσκηση των καθηκόντων των εργαζομένων θα είναι πιο ολοκληρωμένη, λειτουργική και υπεύθυνη, ενώ θα αναβαθμιστούν και οι παρεχόμενες προς τους ασθενείς υπηρεσίες.

Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος          ο Γραμματέας


Γιώργος Μανουσάκης              Δαμιανός Χαλκιαδάκης

Καθορισμός αρμοδιοτήτων Ενιαίου Συλλογικού Οργάνου Διοίκησης Νοσοκομείων


Aναδημοσίευση από ΔΙΑΥΓΕΙΑ|

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Έγγραφο προς τη διοίκηση του Νοσοκομείου για το θέμα των ωρών εργασίας


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Προς: Διοίκηση ΓΝΑΝ

Αρ. Πρωτ: 250/26-9-2011

Θέμα: «Επαναφορά ωραρίου εργαζομένων στο Νοσοκομείο στις 7,5 ώρες ημερησίως»

Συνημμένα: 1) έγγραφο ΠΟΕΔΗΝ α.π. 2695/20-7-11
                    2) έγγραφο Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης α.π.15203/15-9-2011

Κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 41 του νόμου 3979/2011  στο Νοσοκομείο μας οι ώρες εργασίες του προσωπικού ορίστηκαν (χωρίς γραπτή εσωτερική εγκύκλιο) στις 8 ώρες, και μάλιστα από τις 15/6/2011, ημέρα κυκλοφορίας του σχετικού ΦΕΚ.
Όμως πρόσφατα (15/9/2011) το αρμόδιο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με το έγγραφο του με αρ. πρωτοκόλλου 15203/15-9-2011 μετά από σχετικό αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ, διευκρινίζει ότι με τις περιπτώσεις γ και ε της νέας παραγράφου 5 (πράξη νομοθετικού περιεχομένου) δεν θίγονται οι ώρες απασχόλησης για όσες κατηγορίες προσωπικού προβλέπεται ειδικός εβδομαδιαίος χρόνος εργασίας και δεν καταργούνται διατάξεις που προβλέπουν ειδικά ωράρια προσωπικού νοσηλευτικών ιδρυμάτων.
Με δεδομένο  ότι το ωράριο εργασίας των νοσηλευτικών ιδρυμάτων έχει καθοριστεί με ειδική υπουργική απόφαση (Δ3/536 ΦΕΚ Β 294/81 «περί ωρών εργασίας νοσηλευτικών ιδρυμάτων και των σχολών τους») είναι σαφές ότι το ωράριο του προσωπικού των Νοσοκομείων υπάγεται σε ειδική ρύθμιση η οποία δεν καταργείται από το άρθρο 41 του νόμου και συνεπώς οι ώρες εργασίες δεν πρέπει να αυξηθούν από 7.5 ημερησίως σε 8.
Κατόπιν τούτου και σε εφαρμογή όσων αναφέρονται στο έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, σας ζητούμε

1)    Να επαναφέρετε το ωράριο εργασίας του προσωπικού του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου στις 7.5 ώρες ημερησίως, όπως ορίζονται από τη σχετική υπουργική απόφαση του 1981, η οποία εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.
2)    Να φροντίσετε ώστε στο προσωπικό του Νοσοκομείου μας που εργάστηκε από 15/6/2011 8 ώρες ημερησίως, αντί των 7.5 που προβλέπονται από το νόμο να δοθεί η προβλεπόμενη από το νόμο αποζημίωση.
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος          ο Γραμματέας


Γιώργος Μανουσάκης              Δαμιανός Χαλκιαδάκης