Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

Ερώτηση του βουλευτή κ. Λογιάδη για θέματα εκπαιδευτικής και επαγγελματικής εξέλιξης των νοσηλευτών ΔΕ


 Ηράκλειο, 18 Ιουλίου 2021

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων


Θέμα: Θέματα εκπαιδευτικής και επαγγελματικής εξέλιξης των νοσηλευτών ΔΕ


Σε επιστολή του το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου επισημαίνονται οι προτάσεις σχετικά με τα ζητήματα εκπαιδευτικής και επαγγελματικής εξέλιξης των νοσηλευτών ΔΕ:

• Καθιέρωση Ενιαίου Κλάδου Νοσηλευτικού Προσωπικού με εσωτερικό διαχωρισμό ανά εκπαιδευτική βαθμίδα (τριτοβάθμιας - δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)

• Αναγνώριση του επαγγελματικού τίτλου του ΔΕ Νοσηλευτή αντί του αδόκιμου τίτλου "Βοηθός Νοσηλευτής" που δεν ανταποκρίνεται ούτε στην εκπαίδευση, ούτε στην εργασία των συναδέλφων νοσηλευτών ΔΕ

• Τροποποίηση και εκσυγχρονισμό του ΠΔ σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΔΕ Νοσηλευτών ώστε να ανταποκρίνεται στα εκπαιδευτικά προγράμματα και στις εκτελούμενες νοσηλευτικές πράξεις.

• Μισθολογική αναβάθμιση των ΔΕ νοσηλευτών με ταχύτερη προώθηση στα μισθολογικά κλιμάκια.

• Εκπαιδευτική αναβάθμιση των ΔΕ νοσηλευτών-τριων με πολυετή προϋπηρεσία, με δυνατότητα διεξόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ειδική διαδικασία χωρίς πανελλήνιες εξετάσεις.

Ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:

Τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση με τις προτάσεις του συλλόγου;

Ο ερωτών βουλευτής

Γεώργιος Λογιάδης

Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Ανακοίνωση του ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου για τη νομοθέτηση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για το covid19

   
 Οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου Κρήτης όλων των ειδικοτήτων συμμετέχουμε  με επαγγελματισμό και αίσθηση ευθύνης προς την κοινωνία εδώ και ενάμισι χρόνο στην μεγάλη προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας. Αποτέλεσμα αυτή της προσπάθειας είναι το γεγονος ότι σε αυτούς του δεκαοκτώ μήνες, παρότι στο ΓΝΑΝ νοσηλεύτηκαν δεκάδες ασθενείς με covid19, δεν υπήρξε ούτε ένα περιστατικό ενδονοσοκομειακής διασποράς του ιού.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου τάχθηκε από την πρώτη στιγμή υπέρ του μαζικού εμβολιασμού τόσο των υγειονομικών, όσο και του συνόλου της κοινωνίας. Ενώ η κυβέρνηση αρχικά είχε εξαγγείλει ότι οι εμβολιασμοί θα γίνουν από τις δομές πρωτοβάθμιες υγείας, στη συνέχεια ανέθεσε σχεδόν εξ ολοκλήρου τους εμβολιασμούς στα Νοσοκομεία, κάτι που έγινε και στην περιοχή μας. Οι εργαζόμενοι ανταποκριθήκαμε με επιτυχία  και σε αυτό τον επιπλέον ρόλο.

Επίσης οι εργαζόμενοι ανταποκριθήκαμε πολύ θετικά στην ανάγκη εμβολιασμού των υγειονομικών, με αποτέλεσμα αυτή της στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία της διοίκησης του ΓΝΑΝ, να έχει εμβολιαστεί το 85% των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου, ενώ αν προσθέσουμε και το ποσοστό των συναδέλφων που θεωρούνται ανοσοποιημένοι λόγω νόσησης, το ποσοστό ανοσίας του προσωπικού του ΓΝΑΝ προσεγγίζει το 90%.

Σε επίπεδο χώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η Ελληνική κυβέρνηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (δείτε ΕΔΩ), το 78% των υγειονομικών (healthcare workers) έχουν εμβολιαστεί με τουλάχιστον μία δόση, ενώ σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ το συνολικό ποσοστό των υγειονομικών που διαθέτουν ανοσία λόγω εμβολιασμού ή λόγω νόσησης είναι 90%.

  Η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής στη "Σύσταση για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού σε ορισμένες επαγγελματικές ομάδες" (δείτε την ΕΔΩ) προτείνει μια προσέγγιση «κλιμακούμενης πρωτοβουλίας» από την πλευρά της Πολιτείας, με τρία στάδια:

 " α) Προσαρμοσμένες σε κάθε επαγγελματική ομάδα (ιατροί, νοσηλευτές, εργαστηριακοί, προσωπικό μονάδων φροντίδας, κ.λπ.)  εκστρατείες στοχευμένης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για εκούσιο εμβολιασμό, οι οποίες βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία που επικαιροποιούνται συνεχώς, με προϋπόθεση την προηγούμενη κατανόηση των φόβων και των γενικότερων αντιλήψεων.

   β) Μέτρα ενθάρρυνσης/αποθάρρυνσης που θα μπορούσαν να σχεδιαστούν από την Πολιτεία σε συνεργασία με τη διοίκηση των μονάδων υγείας, όπως π.χ. διευκόλυνση του ραντεβού για τον εμβολιασμό, ελαστικότητα στο ωράριο εργασίας τις ημέρες του εμβολιασμού, προτεραιότητα στη επιλογή αδειών, ή  υποχρεωτική χρήση διπλής μάσκας και εξοπλισμού ατομικής προστασίας.

   γ) Πρόβλεψη υποχρεωτικότητας ως έσχατη λύση, η οποία πρέπει να έχει συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα και να εφαρμοσθεί μόνον εφόσον τα προηγούμενα μέτρα δεν αποφέρουν σημαντική αύξηση του ποσοστού εμβολιασμού. Η ακριβής εφαρμογή τέτοιου μέτρου αφενός πρέπει να ορίζεται με βάση το εργατικό ή το δημόσιο δίκαιο, αφετέρου απαιτεί  να συνυπολογίζονται τυχόν συνέπειες στον καταμερισμό καθηκόντων και στελέχωση των δομών σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, ώστε να αποφεύγεται η υπολειτουργία των τελευταίων ή η εργασιακή επιβάρυνση των άλλων εργαζομένων."

Ακόμη  στη σύσταση της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής αναφέρεται "τέλος η Επιτροπή τονίζει ότι, με το πέρασμα του χρόνου, η διστακτικότητα έναντι των εμβολίων κατά της COVID-19, τόσο για συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες όσο και για τον γενικό πληθυσμό, παρουσιάζει δυναμική μείωσης όπως υποδεικνύουν τα καθημερινά στοιχεία εμβολιασμού στην Ελλάδα, γεγονός που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη στην εφαρμογή των παραπάνω επιλογών."

Η κυβέρνηση δεν ακολούθησε τη σύσταση της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής και προχώρησε εσπευσμένα στη νομοθέτηση της υποχρεωτικότητας για τους επαγγελματίες υγείας, χωρίς να ακολουθήσει καμιά από τις   προτάσεις πριν την υποχρεωτικότητα και χωρίς να συνεκτιμήσει τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμού των υγειονομικών και την τάση αύξησης τους. Εκτιμούμε ότι αυτό έγινε για πολιτικούς και επικοινωνιακούς λόγους. Για να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση τους εργαζόμενους στην υγεία ως εξιλαστήρια θύματα και να μεταφέρει σε αυτούς τις ευθύνες της  για τα πολλά λάθη και τις ανακολουθίες (χρήση ή όχι μασκών, ανοιγοκλεισίματα δραστηριοτήτων, χρήση συγκεκριμένων εμβολιών εταιριών σε όλες τις ηλικίες ή όχι) που έχει κάνει στη διάρκεια αντιμετώπισης της πανδημίας και έχουν θίξει την αξιοπιστία της προσπάθειας αντιμετώπισης της πανδημίας και την προσπάθεια εμβολιασμού.  Επίσης για να  καλύψει τον απαξιωτικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τη δημόσια υγεία και τους εργαζόμενους σε αυτήν, αφού αντί να ενισχύει το ΕΣΥ το ετοιμάζει για ιδιωτικοποίηση, ενώ δεν έχει ανταποκριθεί ούτε σε ένα από τα αιτήματα των υγειονομικών (ένταξη στα ΒΑΕ, μετατροπή των συμβάσεων σε Αορίστου Χρόνου, μισθολογική αναβάθμιση). Ακόμη έγινε για να ανοίξει το δρόμο σε διευρυμένη υποχρεωτικότητα εμβολιασμού  σε άλλες ομάδες εργαζομένων (πχ εκπαιδευτικοί) και στη συνέχεια στο σύνολο της κοινωνίας.

Η νομοθέτηση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού  με την επιβολή αναστολή  εργασίας με στέρηση αποδοχών σε όσους δεν εμβολιαστούν δεν αποτελεί υποχρεωτικό εμβολιασμό, αλλά αποτελεί καταναγκαστικό εμβολιασμό, αφού επιβάλλεται με την απειλή της στέρησης της δυνατότητας βιοπορισμού για όσους εργαζόμενους δεν εμβολιαστούν, αντί της μετακίνησης  από τη συγκεκριμένη εργασία χωρίς στέρηση αποδοχών, όπως συνέβη σε άλλους εργασιακούς χώρους.

Ο καταναγκασμός σε εμβολιασμό αντιβαίνει στα ανθρώπινα δικαιώματα, παραβιάζει τα συνταγματικά δικαιώματα και καταπατεί τα εργασιακά δικαιώματα των πολιτών.

Ακόμη, θίγει και τη βασική αρχή της αυτοδιάθεσης του ατόμου και  της απαραίτητης συναίνεσης του λήπτη υπηρεσιών υγείας ύστερα από ενημέρωση (informed consent),αρχή που οι εργαζόμενοι στην υγεία διδασκόμαστε στις σπουδές μας, προβλέπεται στους επαγγελματικούς κώδικες δεοντολογίας (ιατρικός κώδικας δεοντολογίας, νοσηλευτικός κώδικας δεοντολογίας) και εφαρμόζουμε απαρέγκλιτα στην παροχή υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.

Επίσης, η νομοθέτηση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού, αποτελεί μια αντιδημοκρατική εκτροπή που ανοίγει το δρόμο και σε άλλους αντίστοιχους εκβιασμούς με διαφορετικό αντικείμενο από τον εμβολιασμό.

Η θεσμοθέτηση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού έρχεται σε αντίθεση και με το Ψήφισμα 2361 (2021) της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (δείτε το ΕΔΩ) το οποίο μεταξύ άλλων καλεί τα κράτη μέλη και την Ευρωπαϊκή Ένωση να :

"7.3.1 Διασφαλίζει ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πιέζεται πολιτικά, κοινωνικά ή με άλλο τρόπο να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί.

7.3.2 Διασφαλίζει ότι κανείς δεν υφίσταται διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία ή επειδή δεν θέλει να εμβολιαστεί.

7.5.2 χρησιμοποιεί πιστοποιητικά εμβολιασμού ΜΟΝΟ για τον καθορισμένο σκοπό παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας του εμβολίου, των πιθανών παρενεργειών και των ανεπιθύμητων ενεργειών."

Ένα άλλο μεγάλο ζήτημα που προκύπτει από τη νομοθέτηση αναστολής  εργασίας σε όσους δεν εμβολιαστούν, είναι ο κίνδυνος σημαντικής αποδυνάμωσης του δημόσιου  συστήματος υγείας από πρώτη Σεπτεμβρίου. Ακόμα και το 5% των εργαζομένων να μη δεχθεί να εμβολιαστεί (ενδεχομένως και για λόγους αντίδρασης στον εκβιασμό) και να τεθεί από πρώτη Σεπτεμβρίου σε αναστολή εργασίας,  οι επιπτώσεις θα είναι πάρα πολύ αρνητικές για το ΕΣΥ, σε μια κρίσιμη περίοδο αντιμετώπισης  του τέταρτου κύματος της πανδημίας.

 Οι ισχυρισμοί της κυβέρνησης ότι θα καλύψει άμεσα τα κενα με προσλήψεις συμβασιούχων με μέγιστη διάρκεια συμβάσεων τριών μηνών, εκ των πραγμάτων δεν πείθουν, αφού και η διαδικασία προσλήψεων θα πάρει το λιγότερο δύο μήνες για να ολοκληρωθεί, αλλά και ελάχιστοι  υποψήφιοι θα βρεθούν για τόσο μικρή διάρκεια συμβάσεων. Έτσι τελικά θα επιβαρυνθούν οι εργασιακές συνθήκες  για τους εμβολιασμένους εργαζόμενους (θα τιμωρηθούν και αυτοί από την κυβερνηση!), αλλά το κυριότερο θα επιδεινωθούν οι συνθήκες νοσηλείας και οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες, εν μέσω της αντιμετώπισης του τετάρτου κύμματος της πανδημίας. 

Δηλαδή με το μέτρο της υποχρεωτικότητας αντί να προστατευθούν οι ασθενείς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εκτεθούν σε μεγαλύτερους κινδύνους λόγω της ξαφνικής μείωσης του προσωπικού των δομών υγείας, κάτι που αναφέρεται ρητά και στη σύσταση στης Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής

Ως ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ τασσόμαστε υπέρ του εμβολιασμού για το covid 19, και καλούμε τους ανεμβολίαστους συναδέλφους και πολίτες να εμβολιαστούν.

Ταυτόχρονα  καλούμε την κυβέρνηση να ανακαλέσει τη θεσμοθέτηση του υποχρεωτικού εμβολιασμού, που όχι μόνο δεν θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση της πανδημίας, αλλά θα δημιουργήσει πρόσθετα προβλήματα. Ακόμη,  σύμφωνα και με τη σχετική απόφαση της ΕΓ της ΠΟΕΔΗΝ, καλούμε τους συναδέλφους εμβολιασμένους και μη,  να μην κοινοποιήσουν στις υπηρεσίες πιστοποιητικό εμβολιασμού ή φυσικής νόσησης.

Στο παραπάνω πλαίσιο, καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν την Τετάρτη 28/7/21 σε στάση εργασίας από τις 11.00 πμ ως τις 13.00 και σε παράσταση διαμαρτυρίας στις 11.00 πμ στην είσοδο του Νοσοκομείου (ΤΕΠ) και στη συνέχεια στη διοίκηση.

Εκ του ΔΣ

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

Απόφαση της ΕΓ της ΠΟΕΔΗΝ για την αντίδραση των εργαζομένων στην υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού

ΑΘΗΝΑ 23/07/2021

ΑΡ. ΠΡΩΤ.: 4718

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ

Μετά την ψήφιση του νόμου, που καθιστά υποχρεωτικό τον εμβολιασμό του υγειονομικού προσωπικού ξεκαθαρίζουμε τα εξής:

Η απόφαση αυτή μας στοχοποιεί. Μας κουνάει το δάκτυλο η κυβέρνηση χωρίς μέχρι σήμερα να έχει επιλύσει κανένα από τα κλαδικά μας αιτήματα (ΒΑΕ, Υγειονομικό Επίδομα, μονιμοποίηση συμβασιούχων κλπ).

Είναι σαφές και αποδεικνύεται εύκολα, ότι η ΠΟΕΔΗΝ από την πρώτη στιγμή δήλωσε δημόσια και θα συνεχίσει να δηλώνει υπέρμαχος της εμβολιαστικής κάλυψης του συνόλου του πληθυσμού της χώρας. Αποτέλεσμα της θετικής στάσης, την οποία έχουμε επιδείξει στο θέμα αυτό, σε συνάρτηση με το αίσθημα ευθύνης, που διαθέτει ο κλάδος των υγειονομικών, είναι ο μαζικός, σχεδόν καθολικός εμβολιασμός των υγειονομικών σε ποσοστό 90% (συνυπολογίζοντας όσους διαθέτουν φυσική ανοσία).

Κανένα επιστημονικό στοιχείο, δεν δημοσιοποιήθηκε από πλευράς της Κυβέρνησης, από το οποίο να αποδεικνύεται, ότι ο εμβολιασμός ενός μικρού αριθμού υγειονομικών υπαλλήλων, αποτελεί πηγή διασποράς του κορωνοϊού καθ’ ότι οι υγειονομικοί εμβολιασμένοι ή μη τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας. Καμία επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη δεν έχει διατυπωθεί επί αυτού του θέματος. Αντιθέτως, είναι πανθομολογούμενο, ότι σε μεγάλο βαθμό η εικόνα της διασποράς του ιού, αποδίδεται σε παράγοντες που σχετίζονται με την ελλιπή ιχνηλάτηση και τις παθογένειες του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Το μέτρο του υποχρεωτικού επί ποινή αναστολής της εργασιακής σχέσεως εμβολιασμού των υγειονομικών αποτελεί ένα εξαιρετικά ανάλγητο μέτρο, στερούμενο παντελώς επιστημονικής τεκμηρίωσης για την αναγκαιότητα του. Είναι προφανές, ότι η προστασία της δημόσιας υγείας αποτελεί για το Κράτος αλλά και για όλους εμάς βασική μέριμνα. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, η Πολιτεία οφείλει να σέβεται την διαφορετικότητα της άποψης ή τους φόβους, που εκφράζονται από όλους εκείνους, που αρνούνται τον εμβολιασμό, ως έκφραση του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της προσωπικότητας κάθε πολίτη. Στο πλαίσιο αυτό, η Κυβέρνηση όφειλε με απόλυτη ψυχραιμία και χωρίς να παρασύρεται από ακραίες απόψεις να αναζητήσει τα πλέον πρόσφορα και κατάλληλα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας, διασφαλίζοντας παράλληλα το δικαίωμα στην προσωπικότητα αλλά και στην εργασία. Σε μία ευνομούμενη πολιτεία κανένας πολίτης δεν μπορεί να άγεται ενώπιον του ακραίου διλήμματος, είτε να υποστεί αναγκαστικά μία ιατρική πράξη είτε να χάσει κάθε πηγή εισοδήματος για την οικογένεια του. Και όλα αυτά, την στιγμή, που δεν λαμβάνονται εξίσου ακραία μέτρα, σε τομείς, οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό ευθύνονται για την διασπορά του ιού.

Η θεσπιζόμενη υποχρέωση των εργαζομένων να αποδείξουν, ότι δεν δύνανται να εμβολιαστούν, προκειμένου να μην τεθεί σε αναστολή η εργασιακή τους σχέση, οδηγεί σε υποχρέωση γνωστοποίησης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως τα ιατρικά στοιχεία κάθε εργαζόμενου. Η υποχρέωση αυτή θίγει καίρια τον πυρήνα της προσωπικότητας όλων των συναδέλφων, οι οποίοι ουδέποτε θέλησαν να γνωστοποιήσουν ένα ιατρικό πρόβλημα υγείας και πλέον υποχρεώνονται να το πράξουν προκειμένου να διασφαλίσουν την εργασία τους.

Οι διατάξεις επικαλούνται επιτακτικούς λόγους προστασίας της Δημόσιας Υγείας. Σε περίπτωση που δεν εμβολιασθούν οι 10.000 ανεμβολίαστοι υγειονομικοί και τεθούν σε αναστολή καθηκόντων την 1η Σεπτέμβρη, πως θα λειτουργήσουν τα Νοσοκομεία με δεδομένο ότι δεν υπάρχει στις λίστες υποψήφιο επικουρικό προσωπικό και μάλιστα για απασχόληση 3 μηνών;

Καλούμε την Κυβέρνηση να αποσύρει τις διατάξεις της υποχρεωτικότητας σεβόμενη την προσωπικότητα των υγειονομικών, που μέχρι σήμερα έχουν υπερβάλλει εαυτόν με κίνδυνο της ζωής τους για να προστατεύσουν τη δημόσια υγεία και να παύσει να αναζητά μάγισσες. Καλούμε τον Υπουργό Υγείας να αναζητήσει τις λύσεις εκείνες, που με πειθώ θα αυξηθεί η εμβολιαστική κάλυψη του πληθυσμού. Ως συνδικαλιστική οργάνωση είμαστε υποχρεωμένοι να αποκρούσουμε με κάθε τρόπο τις επιλογές της Κυβέρνησης, τις οποίες θεωρούμε εσφαλμένες και επιζήμιες για τον χώρο των υγειονομικών.

Αιτία πολέμου είναι η εφαρμογή αυτού του νόμου.

Αποφασίζουμε:

Την Τρίτη 27/07/2021 Συγκέντρωση Συνδικαλιστικών Στελεχών στις 11πμ έξω από το Υπουργείο Υγείας. θα επιμείνουμε να συναντηθούμε με τον Υπουργό Υγείας.

 Θα καταθέσουμε προσφυγή σε κάθε αρμόδιο Δικαστήριο.

Καλούμε τους συναδέλφους εμβολιασμένους και μη να μην κοινοποιήσουν στις υπηρεσίες πιστοποιητικό εμβολιασμού ή φυσικής νόσησης.

Οι Διοικήσεις των Σωματείων μελών να προασπίσουν την εν λόγω απόφαση πανελλαδικά.

 Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων τον Αυγούστο.

 Πέμπτη 26 Αυγούστου Πανελλαδική Κινητοποίηση με Στάση Εργασίας 10πμ – 15μμ

Συγκέντρωση στην ΑΤΤΙΚΗ στο Υπουργείο Υγείας στις 11πμ & στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.


ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Τα πρακτικά της 2ης συνεδρίασηςτου Διοικητικού Συμβουλίου Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ την Τρίτη 29/6/2021

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ


πρακτικά συνεδρίασης Διοικητικού Συμβουλίου την Τρίτη 29/6/2021

Παρόντες:1)Μανουσάκης Γεώργιος, 2)Παπαντωνάκη Σοφία 3)Ηλιάκης Κων/νος, 4)Μέρου Κωνσταντίνα 5)Μανισαλής Γιώργος 6) Γαλιοτζάκης Μανώλης 7)Σουσαμλής Μηνάς

Θέματα:  

1. Συγκρότηση Επιτροπής Συμβασιούχων

2. Έγγραφο σχετικά με τους συμβασιούχους του Νοσοκομείου

3. Αίτημα σχετικά με τις συνθήκες εργασίας στο Πλυντήριο - Σιδερωτήριο του ΓΝΑΝ

4. Αίτημα σχετικά με την υποστελέχωση στην ειδικότητα των Βοηθών Θαλάμου

5. Αίτημα πρόσληψης Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας

6. Αίτημα προς την εκπρόσωπο των εργαζομένων στο ΔΣ για κοινοποίηση της ΗΔ των συνεδριάσεων του ΔΣ και ενημέρωσης των εργαζομένων

7. Έγγραφο σχετικά με την επαγγελματική και εκπαιδευτική εξέλιξη των ΔΕ Νοσηλευτών-τριων                                                                                                                    

8. Έγγραφο σχετικά με τη δυνατότητα δημιουργίας διαδικασίας αντιστοίχησης των πτυχίων ΤΕ με πτυχία ΠΕ στις ειδικότητες που ΤΕΙ μετατράπηκαν σε Πανεπιστήμια                                                                              


Συζήτηση αποφάσεις: