Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

ΑΔΕΔΥ: Προκήρυξη «απεργίας – αποχής» από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια της στοχοθεσίας & αξιολόγησης του ν. 4940/2022

 


Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στη συνεδρίαση της 2ας  Μαρτίου 2023 αποφάσισε να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να απαιτήσει και να επιτύχει την ανάκληση των ρυθμίσεων του ν. 4940/2022, που αφορούν στην «αντιδραστική» στοχοθεσία και «αξιολόγηση» για τους υπαλλήλους των δημοσίων υπηρεσιών υπουργείων, Δήμων, Περιφερειών, ΕΦΚΑ και λοιπών φορέων του δημόσιου τομέα και την ακύρωση της εφαρμογής τους, και συγκεκριμένα:

Προκήρυξη «απεργίας-αποχής» για όλους τους εμπλεκόμενους υπαλλήλους και προϊσταμένους, από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια, όπως αυτά προβλέπονται από τον ν.4940/2022, με έναρξη την αξιολογική περίοδο του έτους 2023.

Κοινοποίηση ενημερωτικού υλικού σε όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και τους εργαζόμενους που αφορά.

Προώθηση όλων των απαραίτητων ενεργειών, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της ανάκλησης των αναφερομένων ρυθμίσεων του ν. 4940/2022 και την ακύρωση της εφαρμογής τους.

Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. θεωρεί ότι οι διακηρυκτικοί τόνοι για «μεταρρύθμιση – τομή», που η εφαρμογή της θα οδηγήσει στη «βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών και φορέων του δημόσιου τομέα» (άρθρο 1) και στην επιβράβευση των «παραγωγικών»!!! Δημοσίων Υπαλλήλων με μπόνους είναι ψευδεπίγραφη, αφού και η «νέα» αξιολόγηση παραμένει αντιδραστική και μηχανισμός που στοχεύει στη «διάσπαση», στη χειραγώγηση και υποταγή των δημοσίων υπαλλήλων στην απαρέγκλιτη προώθηση υλοποίησης της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής (άρθρο 23).

Η άμεση σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική εξέλιξη και το βαθμό επίτευξης στόχων που προωθείται μέσα από το λεγόμενο «σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής», θα οδηγήσει στη συρρίκνωση μισθών και συντάξεων, στην εξέλιξη των αρεστών, ενώ ανοίγει ο δρόμος για την εντατικοποίηση της εργασίας, με εργαζόμενους σιωπηλούς και φοβισμένους. Ταυτόχρονα ενώ στο όποιο παραγώμενο αποτέλεσμα μιας υπηρεσίας συμβάλουν όλοι οι «κρίκοι» η εφαρμογή της ρύθμισης αυτής (άρθρο 23) το παραβλέπει σκόπιμα, με αποτέλεσμα να οδηγεί σε επιλεκτική κατανομή.

Μέσα από ένα δαιδαλώδες σύστημα με κριτήρια υποκειμενικά και μη μετρήσιμα, που προσπερνά την τραγική υποστελέχωση των υπηρεσιών και την έλλειψη εξοπλισμού και μέσων, με ρυθμίσεις που μεταθέτουν ευθύνες που δεν τους αναλογούν σε προϊσταμένους και υπαλλήλους και έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα (άρθρο 10 παρ. 2, άρθρο 12 παρ. 2, άρθρα 14 & 15), η αξιολόγηση που προωθείται, δεν έχει καμία σχέση με την απαίτηση για υπηρεσίες σύγχρονες και ποιοτικές, που θα καλύπτουν τις ανάγκες του λαού.


Από το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Αιτήματα σχετικά με το περιστατικό που συνέβη την Καθαρή Δευτέρα 27/2/23 στην κουζίνα του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου

 
Το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου απέστειλε προς τη διοίκηση του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου επιστολή με αιτήματα σχετικά με το περιστατικό που συνέβη την Καθαρή Δευτέρα 27/2/23 στην κουζίνα του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου. Δείτε την επιστολή παρακάτω:

Μετά το περιστατικό που συνέβη την Καθαρή Δευτέρα 27/2/23 στην κουζίνα του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου, θα θέλαμε να ζητήσουμε τα παρακάτω:

1)Να γίνει έλεγχος στο σύστημα πυρανίχνευσης και πυρόσβεσης  και στις ρυθμίσεις των αισθητήρων θερμότητας, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η άμεση λειτουργία του συστήματος σε περιπτώσεις φωτιάς,  και να διερευνηθεί η δυνατότητα εγκατάστασης συστήματος άμεσης χειροκίνητης απενεργοποίησης συστημάτων σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (panic button)

2)Να υπάρξει εκπαίδευση του προσωπικού της κουζίνας και του νοσοκομείου συνολικά στην αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων και στη χρήση των μέσων πυρόσβεσης,

3)Να ολοκληρωθεί το συντομότερο η διαδικασία για την ανάθεση υπηρεσιών τεχνικού ασφαλείας και ιατρού εργασίας,

4)Να αντικατασταθεί ο πεπαλαιωμένος και προβληματικός εξοπλισμός της κουζίνας (φούρνος) με νέο σύγχρονο και ασφαλή.

Εκ του   ΔΣ

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Επιστολή σχετικά με τη τήρηση των διατάξεων της εργασιακής νομοθεσίας


 Το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου απέστειλε προς τη διοίκηση του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου επιστολή σχετικά με τη τήρηση των διατάξεων της εργασιακής νομοθεσίας. Δείτε την επιστολή παρακάτω:

Οι διατάξεις της εργασιακής νομοθεσίας για δύο σημαντικά θέματα, για τη χορήγηση των ημερών ανάπαυσης (ρεπό) και για τη μεσολάβηση 11 ωρών ανάμεσα σε δύο βάρδιες προβλέπουν τα παρακάτω:

ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΡΕΠΟ

Με το άρθρο 1 παρ. 1 και 5 του ν. 1157/1981 καθιερώθηκε η πενθήμερη εβδομάδα εργασίας για το προσωπικό του δημοσίου, των Ο.Τ.Α. και των Ν.Π.Δ.Δ. και ορίστηκε το ωράριο τους σε 40ώρες.

Οι διατάξεις αυτές επεκτάθηκαν με την κοινή υπουργική απόφαση Α2γ22190/6-1081 ΦΕΚ 625 τεύχος Β’ των Υπουργών Προεδρίας και Κοινωνικών Υπηρεσιών και δια τους εργαζόμενους των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων του 2592/53.

Στην παρ. 10 του ιδίου άρθρου 1 του ν. 1157/1981, ορίζεται ότι: «κατά την ημέραν της αναπαύσεως ο εργαζόμενος οφείλει να απασχοληθή, εάν κληθή υπό της υπηρεσίας, λόγω εξαιρετικής υπηρεσιακής ανάγκης μη δυναμένης να ανακληθή. Εις την περίπτωσιν ταύτην χορηγείται ετέρα ημέρα αναπαύσεως, καθοριζομένη υπό της υπηρεσίας, κατ`άλλην εργάσιμον μέραν εντός της προσεχούς εβδομάδος.»

Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι η νομοθεσία προβλέπει ρητά:

 Οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία και γενικότερα στις μονάδες υγείας εργάζονται πενθήμερο και λαμβάνουν κάθε βδομάδα 2 ημέρες ανάπαυσης (ρεπό).

 Στην περίπτωση που απαιτηθεί για σοβαρές υπηρεσιακές ανάγκες να εργαστούν μια από τις ημέρες που έπρεπε να έχουν ρεπό αυτό πρέπει με ευθύνη της υπηρεσίας υποχρεωτικά να χορηγηθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα.

Άρα οι υπηρεσίες των Νοσοκομείων είναι υποχρεωμένες να χορηγούν 2 ρεπό μέσα στην εβδομάδα ή σε εξαιρετικές περιπτώσεις που απαιτείται ο εργαζόμενος να εργαστεί μια μέρα επιπλέον μέσα στην εβδομάδα το οφειλόμενο ρεπό θα πρέπει να το δίνουν υποχρεωτικά μέσα στην επόμενη εβδομάδα.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 3 του ΠΔ 88/1999, όπως αυτό αντικαταστάθηκε με την υποπαράγραφο ΙΑ.14 εδάφιο 2 άρθρου πρώτου Ν.4093/2012  « Για κάθε περίοδο είκοσι τεσσάρων (24) ωρών, η ελάχιστη ανάπαυση δεν μπορεί να είναι κατώτερη από έντεκα (11) συνεχείς ώρες».

Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι ανάμεσα σε δύο βάρδιες θα πρέπει σύμφωνα με τη νομοθεσία να μεσολαβούν 11 ώρες ανάπαυσης, κάτι που δεν συμβαίνει όταν ο εργαζόμενος δουλεύει Πρωί-Νύχτα, δηλαδή σχολάει στις 15.00 και ξαναπιάνει δουλειά στις 23.00 με αποτέλεσμα να μεσολαβούν 8 ώρες ανάπαυσης και όχι 11 όπως προβλέπει η νομοθεσία.

Παρακαλούμε κατά την κατάρτιση των προγραμμάτων εργασίας να τηρούνται αυστηρά οι παραπάνω διατάξεις, πλην των περιπτώσεων που κάποιοι συνάδελφοι ζητούν εγγράφως την εξαίρεση τους από αυτές.   Είναι πολύ σημαντικό να διασφαλιζονται ανθρώπινες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας στον ευαίσθητο χώρο του Νοσοκομείου και γι΄ αυτό ζητούμε τη συμβολή σας σε αυτό.

Εκ του   ΔΣ

Επιστολή σχετικά με τον καθορισμό των ωραρίων του προσωπικού

 
Το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου απέστειλε προς τη διοίκηση του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου επιστολή σχετικά με τον καθορισμό των ωραρίων του προσωπικού. Δείτε την επιστολή παρακάτω:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1§1 της υπ’αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ./1692/2006 Απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ., ΦΕΚ B΄ 769/27.6.2006), όπως ισχύουν μετά την τροποποίησή τους από τις διατάξεις της υπ’αριθμ. ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ Β΄1659/26.7.2011), το ωράριο εργασίας σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τα Ν.Π.Δ.Δ., καθ` όλη τη διάρκεια του έτους, στο σύνολο της επικράτειας και κατ` επιλογή των υπαλλήλων, καθορίζεται ως εξής:

Ώρα προσέλευσης: 07.00

Ώρα αποχώρησης: 15.00

Ώρα προσέλευσης: 07.30

Ώρα αποχώρησης: 15.30

Ώρα προσέλευσης: 08.00

Ώρα αποχώρησης: 16.00

Ώρα προσέλευσης: 08.30

Ώρα αποχώρησης: 16.30

Ώρα προσέλευσης: 09.00

Ώρα αποχώρησης: 17.00

Η επιλογή του ωραρίου εργασίας γίνεται με δήλωση των υπαλλήλων στη Διεύθυνση Διοικητικού της οικείας υπηρεσίας, η οποία υποβάλλεται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του μηνός Ιουνίου κάθε έτους. Η δήλωση αυτή είναι δεσμευτική και ανέκκλητη και ισχύει μέχρι 30 Ιουνίου του επόμενου έτους. Κατά την πρώτη εφαρμογή του ανωτέρω ωραρίου η δήλωση θα υποβληθεί από τη δημοσίευση της παρούσας έως και 8 Αυγούστου 2011.

Ωστόσο, από το ανωτέρω ωράριο ρητώς εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα νοσηλευτικά ιδρύματα του ΕΣΥ, τα εξωτερικά ιατρεία τους, τα Κέντρα Υγείας του ΕΣΥ, τα Ειδικά Κέντρα Υγείας, τα Περιφερειακά Ιατρεία, τα Ειδικά Περιφερειακά Ιατρεία, τα Πολυδύναμα Ιατρεία, τα νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και Υπηρεσίες Υγείας των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης καθώς και οι λοιποί φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας που συνδέονται με το ΕΣΥ.

Σύμφωνα, δε, με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 1 της ως άνω Απόφασης, «εξουσιοδοτούμε: 

α) Τους οικείους Υπουργούς να καθορίζουν με απόφασή τους τις ώρες έναρξης εργασίας του προσωπικού των υπηρεσιών των περ. β΄, δ΄ και ε΄ της προηγούμενης παραγράφου. (η περίπτωση δ΄ αφορά τα νοσοκομεία)

 β) Τους κατωτέρω Υπουργούς να καθορίζουν με απόφασή τους τις ώρες έναρξης εργασίας του προσωπικού των ακόλουθων Υπηρεσιών του Υπουργείου τους και των εποπτευόμενων από αυτά ΝΠΔΔ, λόγω της ιδιαιτερότητας της φύσης του έργου τους: (αα) …, (δδ) Τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για το προσωπικό των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας και των Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ) Α΄ Κύκλου Ειδικότητας Βοηθού Νοσηλευτή».

Όπως προκύπτει εκ των ανωτέρω, η ώρα έναρξης και λήξεως της εργασίας του προσωπικού των νοσοκομείων του ΕΣΥ καθορίζεται με ενιαίο τρόπο μέσω σχετικής Υπουργικής Απόφασης, εκδιδομένης από τον Υπουργό Υγείας, προς τον οποίο παρέχεται και η απαιτούμενη εξουσιοδότηση. 

Τονίζεται, ότι η εν λόγω εξουσιοδότηση παρέχεται μόνον προς τον Υπουργό Υγείας, όπερ σημαίνει ότι ουδείς άλλος, όπως π.χ. ο διοικητής ή το διοικητικό συμβούλιο ή οιοσδήποτε άλλος προϊστάμενος του νοσοκομείου, νομιμοποιείται να καθορίζει το ωράριο απασχόλησης του προσωπικού.

Συνεπώς τα μόνα καθορισμένα ωράρια για τα Νοσοκομεία είναι τα 07.00-15.00, 15.00-23.00, 23.00-07.00.

Παρακαλούμε κατά την κατάρτιση των προγραμμάτων εργασίας να τηρούνται αυστηρά οι παραπάνω διατάξεις, πλην των περιπτώσεων που κάποιοι συνάδελφοι ζητούν εγγράφως την εξαίρεση τους από αυτές.   

Είναι πολύ σημαντικό να διασφαλίζονται ανθρώπινες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας στον ευαίσθητο χώρο του Νοσοκομείου και γι΄ αυτό ζητούμε τη συμβολή σας σε αυτό.

Εκ του   ΔΣ


Άλλαξε ο τρόπος συγκρότησης του ΔΣ των διασυνδεόμενων νοσοκομείων


 Με το άρθρο 82 του νόμου 5027/2023 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ  48/Α/2-3-2023 νομοθετήθηκε η αλλαγή του τρόπου συγκρότησης του ΔΣ των διασυνδεόμενων νοσοκομείων, κάτι που ισχύει και για την περίπτωση του ΔΣ των διασυνδεόμενων νοσοκομείων ν. Λασιθίου. Το νέο ΔΣ από πενταμελές μετατρέπεται σε εντεκαμελές, και επιπλέον θα μετέχουν σε αυτό περισσότεροι αναπληρωτές διοικητές, οι διευθυντές της ιατρικής και διοικητικής υπηρεσίας του μεγαλύτερου Νοσοκομείου, ένας εκπρόσωπος του Ιατρικού Συλλόγου και ένας εκπρόσωπος της Περιφέρειας. Δείτε τί αναφέρει το σχετικό άρθρο:

Άρθρο 85

Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας - Ενιαίων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου - Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 2 ν. 4052/2012

Στην παρ. 8 του άρθρου 2 του ν. 4052/2012 (Α' 41), ως προς τον αριθμό των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των διασυνδεόμενων νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ., που λειτουργούν υπό ενιαία διοίκηση και τα οποία αποτελούν αυτοτελή και ενιαία Ν.Π.Δ.Δ., α) τροποποιείται το εισαγωγικό εδάφιο ως προς τον αριθμό των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, β) προστίθενται περ. θ) και ι) και η παρ. 8 διαμορφώνεται ως εξής:

«8. Τα ως άνω αναφερόμενα Ν.Π.Δ.Δ. διοικούνται από εντεκαμελές Δ.Σ. που αποτελείται από:

α) Τον Διοικητή, ο οποίος ορίζεται ως Πρόεδρος του Συμβουλίου.

β) Σε περίπτωση που το ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ. αποτελείται από:

Α. Δύο (2) οργανικές μονάδες με έναν Αναπληρωτή Διοικητή τότε αυτός ορίζεται ως αντιπρόεδρος.

Β. Δύο (2) οργανικές μονάδες με δύο (2) Αναπληρωτές Διοικητές τότε ως Αντιπρόεδρος ορίζεται ο Αναπληρωτής Διοικητής της μεγαλύτερης σε αριθμό κλινών οργανικής μονάδας.

Γ. Πέραν των δύο (2) οργανικών μονάδων με τρεις (3) Αναπληρωτές Διοικητές τότε ως Αντιπρόεδρος ορίζεται ο Αναπληρωτής Διοικητής της μεγαλύτερης σε αριθμό κλινών οργανικής μονάδας.

Δ. Πέραν των δύο (2) οργανικών μονάδων με δύο (2) Αναπληρωτές Διοικητές τότε ως Αντιπρόεδρος ορίζεται ο Αναπληρωτής Διοικητής της δεύτερης σε αριθμό κλινών οργανικής μονάδας.

γ) Δύο (2) μέλη που ορίζονται από τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με τους αναπληρωτές τους, κατά προτίμηση το ένα με εμπειρία σε οικονομικά της υγείας, διοίκηση νοσοκομείων, πληροφορική και το άλλο στα λοιπά επαγγέλματα υγείας.

Σε περίπτωση που το ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ. αποτελείται πέραν των δύο (2) οργανικών μονάδων με τρεις (3) αναπληρωτές διοικητές, τότε ένα (1) μέλος ορίζεται από τον Υπουργό Υγείας και το άλλο μέλος είναι ο αναπληρωτής διοικητής της μικρότερης σε δύναμη κλινών οργανικής μονάδας.

Σε περίπτωση που το ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ. αποτελείται από δύο (2) οργανικές μονάδες με έναν (1) Αναπληρωτή Διοικητή τότε τρία (3) μέλη ορίζονται από τον Υπουργό Υγείας. Μέλος Δ.Ε.Π. που υπηρετεί σε Πανεπιστημιακή κλινική ή εργαστήριο του Νοσοκομείου του Ε.Σ.Υ. και συμμετέχει στο Δ.Σ. του Νοσοκομείου, ασκεί το έργο του ως μέλος του Δ.Σ. χωρίς αμοιβή, διατηρώντας την πλήρη απασχόλησή του στο Πανεπιστήμιο.

δ) Α. Τον Αναπληρωτή Διοικητή της δεύτερης σε αριθμό κλινών οργανικής μονάδας στην περίπτωση που το ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ. αποτελείται από δύο (2) οργανικές μονάδες με δύο Αναπληρωτές Διοικητές.

Β. Τον Αναπληρωτή Διοικητή της μικρότερης σε αριθμό κλινών οργανικής μονάδας στην περίπτωση που το ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ. αποτελείται πέραν των δύο (2) οργανικών μονάδων με δύο (2) τουλάχιστον Αναπληρωτές Διοικητές.

Γ. Τον Αναπληρωτή Διοικητή της δεύτερης σε αριθμό κλινών οργανικής μονάδας στην περίπτωση που το ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ. αποτελείται πέραν των δύο (2) οργανικών μονάδων με τρεις (3) Αναπληρωτές Διοικητές.

ε) Έναν (1) εκπρόσωπο των ιατρών που υπηρετεί στο ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ., ο οποίος εκλέγεται από τους ιατρούς του Ε.Σ.Υ. και τους ιατρούς μέλη ΔΕΠ που υπηρετούν στο ενιαίο Ν.Π.Δ.Δ..

στ) Έναν (1) εκπρόσωπο του λοιπού, πλην των ιατρών, προσωπικού του νοσοκομείου, ο οποίος εκλέγεται μαζί με τον αναπληρωτή του από το λοιπό, πλην των ιατρών, προσωπικό των νοσοκομείων.

ζ) Τον Διευθυντή της Ιατρικής Υπηρεσίας, αναπληρούμενο από τον Πρόεδρο του Επιστημονικού Συμβουλίου [του μεγαλύτερου σε οργανική δύναμη κλινών Νοσοκομείου].

η) Τον Προϊστάμενο της Διοικητικής - Οικονομικής Υπηρεσίας, αναπληρούμενο από τον Προϊστάμενο της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας.

θ) Έναν (1) περιφερειακό σύμβουλο της οικείας περιφερειακής ενότητας εντός των χωρικών ορίων της οποίας εδρεύει το νοσοκομείο, ο οποίος ορίζεται μαζί με τον αναπληρωτή του με απόφαση του οικείου περιφερειάρχη.

ι) Έναν (1) εκπρόσωπο του οικείου ιατρικού συλλόγου της έδρας του νοσοκομείου, ο οποίος ορίζεται μαζί με τον αναπληρωτή του με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.

Σε νοσοκομεία τα οποία προέρχονται από δωρεές ως μέλη υπό στοιχεία β' ή και ε' διορίζεται ένα (1) ή και δύο  (2) μέλη ως εκπρόσωπος του δωρητή ή των κληρονόμων του.»


Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο νόμος στις μεταβατικές διατάξεις, το νέο ΔΣ θα οριστεί μετά τη λήξη της θητείας του σημερινού ΔΣ.

Δείτε τί αναφέρει σχετικά το άρθρο 96:


Άρθρο 96

Έναρξη ισχύος

1.α. Με την επιφύλαξη της παρ. 2, η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις.

β. Η ισχύς του άρθρου 50 αρχίζει την 1η.1.2024.

γ. Τα άρθρα 52 και 85 ισχύουν για τον ορισμό των μελών των διοικητικών συμβουλίων μετά τη λήξη του τρέχοντος διοικητικού συμβουλίου με οποιονδήποτε τρόπο.

2.Ειδικώς η ισχύς του άρθρου 64 αρχίζει την 31η.12.2022.



Για να δείτε ολόκληρο το νόμο πατήστε ΕΔΩ

Για να κατεβάσετε το ΦΕΚ πατήστε ΕΔΩ