Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Διευκρίνηση για τις τις ατομικές αιτήσεις για την αναδρομική καταβολή των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας

Επειδή πολλοί συνάδελφοι ρωτούν αν πρέπει να υποβάλλουν  ατομικές αιτήσεις μη παραγραφής για την αναδρομική καταβολή των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας  διευκρινίζουμε τα παρακάτω΅

  • Το ΔΣ του συλλόγου εργαζομένων ΓΝΑΝ, καθ΄υπόδειξη της δικηγόρου που έχει αναλάβει τις δικαστικές προσφυγές, έχει υποβάλλει από 3/10/2018 με αρ. πρωτοκόλλου 1076 σχετική αίτηση μη παραγραφής. Συνεπώς, όσοι συνάδελφοι έχουν καταθέσει τα έντυπα για τις δικαστικές προσφυγές διεκδίκησης των αναδρομικών δώρων, δεν χρειάζεται να υποβάλλουν ατομική αίτηση μη παραγραφής.
  • Όσοι συνάδελφοι  δεν έχουν υποβάλλει τα έντυπα για τη δικαστική διεκδίκηση, μπορούν να υποβάλλουν τις ατομικές αιτήσεις μη παραγραφής, αλλά έχουν σημασία και νόημα κυρίως μόνο αν ακολουθήσει και δικαστική προσφυγή.
Εκ του ΔΣ

Η αποπληρωμή των πρόσθετων αμοιβών (νυχτερινά, αργίες, υπερωρίες) Οκτωβρίου και Νοεμβρίου θα γίνει στις 27/12/2018


Η αποπληρωμή των πρόσθετων αμοιβών (νυχτερινά, αργίες, υπερωρίες)   Οκτωβρίου και Νοεμβρίου θα γίνει στις 27/12/2018 και ενδεχομένως (όπως γίνεται τα προηγούμενα χρόνια) στις 24/12/2018.

Για να δείτε τα ποσά μου θα λάβετε μπορείτε να μπείτε στη σχετική εφαρμογή μισθοδοσίας του ΓΝΑΝ πατώντας ΕΔΩ

Ευχαριστουμε πολυ οσους προσπαθουν για το συντομοτερο της καταβολης (τμήμα οικονομικών, γραμματεία ΔΣ, γραφείο μισθοδοσίας, Γραφείο Προσωπικού).

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στις 19 Δεκεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε Παγκρήτια Συνάντηση Διοικητικών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιων Σωματείων στα Δημόσια Νοσοκομεία, στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων. 

Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα μεγάλα και διαχρονικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος της δημόσιας Υγείας καθώς και οι εργαζόμενοι στις συνθήκες αυτές. Στα πλαίσια του προγράμματος δράσης μας, συντονίζουμε τις προσπάθειες, τις παρεμβάσεις, τη δράση μας για να διασφαλίσουμε τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της Υγείας – Πρόνοιας, για ένα δημόσιο σύστημα Υγείας ποιοτικό, σύγχρονο, αποτελεσματικό, προσβάσιμο, ισότιμο και δωρεάν. Ένα σύστημα Υγείας που θα σέβεται τα δικαιώματα των πολιτών και των εργαζομένων. 

Η ψήφιση του προϋπολογισμού για το 2019, «μεταμνημονιακός», διατηρεί τα πολύ υψηλά πλεονάσματα που επιβάλλουν οι δανειστές, επαληθεύοντας τη μείωση των δημόσιων δαπανών για την Υγεία, μεταφέροντας το κόστος στους πολίτες (καταβολή αυξημένων εισφορών) και με την περισσότερη εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών Υγείας. 

Δεν προβλέπει προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και όποιο έκτακτο προσωπικό προσληφθεί θα επιβαρύνει τους χαμηλούς προϋπολογισμούς των νοσοκομείων. Φυσικά, καμία παρέμβαση δεν αναμένεται στον εκσυγχρονισμό των κτηριακών εγκαταστάσεων, της υλικοτεχνικής υποδομής και τον ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό. 

Το οργανωμένο Συνδικαλιστικό Υγειονομικό Κίνημα συνεχίζει τον αγώνα του για:
  • Μόνιμες προσλήψεις όλων των ειδικοτήτων που να καλύπτουν τις ανάγκες του συστήματος Υγείας,
  • Κατάργηση των ελαστικών μορφών εργασίας. 
  • Άμεση διασφάλιση και κατοχύρωση της εργασίας όλων των εργαζομένων που αναμφισβήτητα καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Να δοθεί τέλος στην ομηρία των εργαζομένων.
  • Κάλυψη των μισθολογικών απωλειών.
  • Επαναχορήγηση του 13ου και 14ου μισθού, καθώς και του επιδόματος αδείας. 
  • Ένταξη όλων των υγειονομικών στα ΒΑΕ.
  • Διασφάλιση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας. 
  • Αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας. 
  • Αναγνώριση του ρόλου και της προσφοράς μας. 


Τα αιτήματα μας είναι δίκαια 
και με τον αγώνα μας θα τα κάνουμε πράξη!!!

Τα ΔΣ Πρωτοβάθμιων Σωματείων
Νοσοκομείων Υγειονομικής
Περιφέρειας Κρήτης

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Υπουργική απόφαση με θέμα: «Αρμοδιότητες - Καθήκοντα των Προϊσταμένων της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας των Νοσοκομείων και των λοιπών Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων του ΕΣΥ».


Συμφωνία για το τηλεφωνικό κέντρο - Μετά τη διαμαρτυρία για τον τερματισμό της 24ωρης λειτουργίας του

Την έντονη διαμαρτυρία τους για την απόφαση της διοικήτριας να τερματίσει την 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξέφρασαν χθες οι εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.
Με δίωρη στάση εργασίας από τις 12 μέχρι τις 2 το μεσημέρι και αφού συγκεντρώθηκαν μπροστά από το γραφείο κίνησης, το Δ.Σ. του Συλλόγου, εργαζόμενοι και εκπρόσωποι της Ν.Ε. Λασιθίου της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕΔΗΝ πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο της διοικήτριας κ. Μαρίας  Σπινθούρη.

Όπως δήλωσε στην ΑΝΑΤΟΛΗ ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων κ. Γιώργος Μανουσάκης «η σημερινή κινητοποίηση έχει να κάνει με μια ακόμη απόφαση της διοικήτριας που λαμβάνεται σε αντίθεση με αυτό που η συντριπτική πλειοψηφία των υπηρεσιακών παραγόντων και των εργαζομένων θεωρεί ότι είναι σωστό. Ένα τμήμα του Νοσοκομείου ουσιαστικά κλείνει ή περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό η λειτουργία του αυθαίρετα. Η απόφαση είναι τόσο πρόχειρα δομημένη και βιαστική, που ακόμη δεν μπορούν να βρουν γραμμή από τον ΟΤΕ και να εφαρμόσουν την εκτροπή. Και τον 1,5 χρόνο που η διοικήτρια ισχυρίζεται ότι το κουβεντιάζουμε, ουσιαστικά όλοι οι εργαζόμενοι είναι εναντίον».

 Από την πλευρά του το μέλος του γενικού συμβουλίου της ΠΟΕΔΗΝ κ. Γρηγόρης Κοκοβάκης ανέφερε πως μέσω αυτής της απόφασης «η Διοίκηση δημιουργεί συνθήκες αντίξοες και επικίνδυνες για το Γραφείο Κίνησης που ουσιαστικά επιφορτίζεται και με την ευθύνη του τηλεφωνικού κέντρου, κάτι πολύ εξειδικευμένο. Αυτό το Νοσοκομείο εφημερεύει κάθε μέρα και την όποια πληροφορία και για οτιδήποτε απευθυνθεί κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο πρέπει να πάρει μια κατεύθυνση άμεση για να προωθηθεί στις πρώτες βοήθειες ή όπου χρειαστεί. Είναι κάτι το απαράδεκτο και καταγγελτέο. Το τηλεφωνικό κέντρο πρέπει να στελεχωθεί και να λειτουργήσει ως οφείλει η Διοίκηση, εξαντλώντας όλες τις δυνατότητες που έχει και όχι κάνοντας εκτροπή κλήσεων δίνοντας τις ευθύνες σε άλλους εργαζόμενους».

 Ο πρόεδρος της Ν.Ε. Λασιθίου της ΑΔΕΔΥ κ. Βασίλης Καλιμάντζαλης ανέφερε μεταξύ άλλων πως «στο ΓΝΑΝ τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια δύσκολη κατάσταση με τη Διοίκηση, για πάρα πολλούς λόγους που είναι ανεξήγητοι. Υπάρχουν απίστευτες κόντρες για παιδαριώδη ζητήματα με το προσωπικό, απλά πράγματα που μπορούν να λυθούν με καλή θέληση δεν λύνονται. Το πρόβλημα επίσης είναι ότι αιτήματα δίκαια και λογικά όπως συγκεκριμένες θέσεις προσωπικού καίριες για τη λειτουργία του Νοσοκομείου δεν προωθούνται στην Διοίκηση της ΔΥΠΕ ώστε να αντιμετωπιστούν. Αρχίζω και έχω την αίσθηση ότι υπάρχει μια κακή διάθεση και κόντρα με το Σύλλογο Εργαζομένων που ουσιαστικά προσπαθεί η διοικήτρια να τον εκθέσει και να δημιουργήσει προβλήματα. Μια τέτοια Διοίκηση δεν βοηθά την λειτουργία του Νοσοκομείου, δημιουργεί πολλά προβλήματα. Εκτιμώ ότι εάν δεν μπορεί να ανταποκριθεί η διοικήτρια στα καθήκοντά της για οποιοδήποτε προσωπικό λόγο, καλό είναι να πάρει τη θέση κάποιος άλλος».

 Ο γραμματέας της Ν.Ε. Λασιθίου της ΑΔΕΔΥ κ. Γιώργος Μπελούκας τόνισε πως «για ακόμη μια φορά ήρθαμε εδώ για να διαμαρτυρηθούμε για τον υποβιβασμό των υπηρεσιών του Νοσοκομείου. Οι υπάλληλοι και οι περιθαλπόμενοι κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή. Η Διοίκηση για ακόμη μια φορά έχει έρθει σε αδιέξοδο και οι αποφάσεις της για ακόμη μια φορά δεν μπορούν να εφαρμοστούν και αυτά που κάνουν είναι ο εξευτελισμός των υπαλλήλων του Νοσοκομείου – υπάρχουν υπάλληλοι που δεν έχουν πάρει άδειες, δεν έχουν πάρει τα ρεπό τους και υπάρχει πια πρόβλημα στους περιθαλπόμενους του Νοσοκομείου».

Σε τεταμένο κλίμα
Κατά τη συζήτηση στο γραφείο της κ. Σπινθούρη, που διεξήχθη σε εντονότατους τόνους και κράτησε περίπου μία ώρα, οι εργαζόμενοι ζήτησαν από τη διοικήτρια να «παγώσει» το έγγραφο για τον τερματισμό της 24ωρης λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου και της εκτροπής των γραμμών στο Γραφείο Κίνησης για κάποιο χρονικό διάστημα, μέχρι να έλθει στο ΓΝΑΝ επικουρικό προσωπικό, προτείνοντας τα παράλληλα καθήκοντα στο τηλεφωνικό κέντρο να καλύπτονται από την ασφάλεια του Νοσοκομείου. Επίσης, εξέφρασαν την αγανάκτηση και την αγωνία τους για τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητά τους στο Νοσοκομείο.

Απαντώντας στο χαρακτηρισμό για «πρόχειρο, αυταρχικό και αναποτελεσματικό τρόπο διοίκησης» που αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι, η κ. Σπινθούρη είπε ότι «είναι ψευδής και προσβλητική για μένα. Το θέμα του τηλεφωνικού κέντρου το συζητάμε εδώ και 15 μήνες και έχουν γίνει συναντήσεις με όλους τους αρμόδιους υπαλλήλους και με όλες τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές και εγώ αποφασίζω με βάση τις ανάγκες του Νοσοκομείου και όλων των τμημάτων του Νοσοκομείου και όχι μόνο του συγκεκριμένου τηλεφωνικού κέντρου. Από το τηλεφωνικό κέντρο συνταξιοδοτήθηκαν δύο υπάλληλοι που ασκούσαν παράλληλα καθήκοντα έτσι κι αλλιώς, αφού το Νοσοκομείο ποτέ δεν είχε τηλεφωνητές. Εδώ και 15 μέρες παρακολουθώ στενά τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου για να δω πόσες φορές χρειάζεται να καλέσει κάποιος εσωτερική ή εξωτερική γραμμή και είπαμε εδώ και 1,5 χρόνο που ξεκίνησε να λειτουργεί το γραφείο κίνησης το απόγευμα, η δουλειά αυτή μπορεί να ανατεθεί στους υπαλλήλους και οι σεκιούριτι να κάνουν τη δική τους δουλειά ελέγχοντας τους χώρους του Νοσοκομείου ως οφείλουν». 
Παραδέχεται πως «όντως οι υπάλληλοι του γραφείου κίνησης επιβαρύνονται με παραπάνω δουλειά, όταν όμως υπάρχει κάτι επείγον η δουλειά του γραφείου κίνησης μπορεί να περιμένει ενώ αυτή του σεκιούριτι δεν μπορεί. Έχω ακούσει όλες τις προτάσεις, αλλά την ευθύνη για τη συνολική λειτουργία όλων των τμημάτων και του Νοσοκομείου τη φέρω εγώ που υπογράφω τα προγράμματα».

Βρέθηκε σημείο επαφής
Στη συνέχεια οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν και τον διευθυντή της διοικητικής υπηρεσίας του ΓΝΑΝ κ. Γιώργο Κασαπάκη.
Ακολούθησε συνάντηση της κ. Σπινθούρη με τον κ. Κασαπάκη, τους προϊσταμένους του γραφείου κίνησης και της γραμματείας των εξωτερικών ιατρείων και τον κ. Μανουσάκη, από την οποία και βρέθηκε κοινό σημείο επαφής των δύο πλευρών, στην κατεύθυνση της συνέχισης της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου.

Αναδημοσίευση από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας ΑΝΑΤΟΛΗ