Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Τι ισχύει από 1/1/2017 για τα βιβλιάρια υγείας των δημοσίων υπαλλήλων

Οι δημόσιοι υπάλληλοι, μετά την κατάργηση των οργανισμών ΟΠΑΔ και ΤΥΔΚΥ υπάγονται πλέον στο ΙΚΑ / Διεύθυνση Ασφάλισης Παροχών ΟΠΑΔ (βλ. ΟΠΑΔ – ΤΥΔΚΥ. Βιβλιάρια ασθενείας)
Με την ένταξή τους στο Μητρώο Ασφαλισμένων του ΙΚΑ τους αποδόθηκε αυτόματα Αριθμός Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ) ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τον οποίο και πρέπει να γνωρίζουν
Η ενημέρωση γίνεται, χωρίς να χρειάζεται να απευθύνονται στα Υποκαταστήματα ΙΚΑ, με την παρακάτω ηλεκτρονική υπηρεσία:
Θεώρηση των Βιβλιαρίων
Μετά την κατάργηση της χειρόγραφης θεώρησης για τους άμεσα ασφαλισμένους εν ενεργεία και συνταξιούχους, καθώς και για τα έμμεσα μέλη αυτών, δεν απαιτείται ετήσια θεώρηση των βιβλιαρίων ασθενείας τους από το 2015 και εφεξής
Με τον παραπάνω ΑΜΑ μπορούν να ελέγξουν ηλεκτρονικά αν ισχύει το βιβλιάριο υγείας ως εξής:
Α) ΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ
Απαιτείται η καταχώρηση:
του Αριθμού Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ)
του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
και του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)

ΒΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ

Απαιτείται να έχει προηγηθεί η Πιστοποίηση Ασφαλισμένου, δηλαδή ο ασφαλισμένος να διαθέτει κωδικούς πρόσβασης (κωδικό χρήστη και συνθηματικό) στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

Για τα προστατευόμενα μέλη (συζύγους και τέκνα έως 24 ετών) των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων του τ. ΟΠΑΔ / ΤΥΔΚΥ
Η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ εν όψει του νέου ασφαλιστικού έτους 2016-2017 και προς αποφυγή ταλαιπωρίας των ασφαλισμένων του, καλεί όλους τους εργαζόμενους -συνταξιούχους- ανέργους, οι οποίοι δεν έχουν απογράψει τα προστατευόμενα μέλη τους (σύζυγο και τέκνα), που είναι καταχωρημένα στο οικογενειακό βιβλιάριο υγείας, όπως προβούν στη διαδικασία απογραφής μέσω της ηλεκτρονικής μας υπηρεσίας
Η εν λόγω απογραφή πραγματοποιείται μέσω της ηλεκτρονικής / διαλειτουργικής υπηρεσίας μας με τίτλο “Απογραφή και Απόδοση Ασφαλιστικής Ικανότητας Έμμεσα Ασφαλισμένων“, που είναι διαθέσιμη στο διαδικτυακό τόπο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (www.ika.gr / Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες / Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Ασφαλισμένους – Συνταξιούχους).
Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται άμεσα, απαλλάσσοντας, όσους την επιλέγουν, από την υποχρέωση να επισκεφθούν τα Υποκαταστήματά μας και την προσκόμιση δικαιολογητικών, που απαιτεί η χειρόγραφη διαδικασία απογραφής και απόδοσης ασφαλιστικής ικανότητας.
Εξυπηρέτηση από τα Υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Οι ασφαλισμένοι του Τομέα Ασφαλισμένων Δημοσίου (ΟΠΑΔ) και του Τομέα Ασφαλισμένων Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΥΔΚΥ), θα προσέρχονται, για μεν την περιφέρειαστα Υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στις πρωτεύουσες των νομών της χώρας, για δε την περιοχή Αττικής, που μέχρι τώρα εξυπηρετούντο μόνο από τη Διεύθυνση Ασφάλισης Παροχών ΟΠΑΔ (Ηπείρου 38), στα κατωτέρω υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ:
  • Υποκατάστημα Αθηνών, Μ. Αλεξάνδρου 3 – Πλατεία Καραϊσκάκη,
  • Υποκατάστημα Αλεξάνδρας, Πανόρμου και Καρύστου 7,
  • Υποκατάστημα Συντάγματος, Ακαδημίας 21,
  • Υποκατάστημα Πειραιά, Ελευθερίου Βενιζέλου 3 και Εθνικής Αντίστασης,
  • Υποκατάστημα Αμαρουσίου, Χατζηαντωνίου 15

Video: ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΖΩΗΣ ΣΕ ΕΞΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΑΡΙΣΕ Ο 26ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Δύο αναπηρικά καροτσάκια από τις «Υφάντρες της Ελούντας» στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου


Δύο αναπηρικά καροτσάκια μεταφοράς δώρισαν στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου οι «Υφάντρες της Ελούντας», θέλοντας να στηρίξουν το έργο του ιδρύματος.

Τα δύο καροτσάκια θα χρησιμοποιούνται από τους τραυματιοφορείς του Νοσοκομείου και τους συνοδούς για την μεταφορά ασθενών εντός του Νοσοκομείου κι όσο κι αν σε άλλες εποχές το δώρο αυτό θα ήταν περιττό – αφού θα ήταν ευχερέστερη η αγορά του από το Ίδρυμα – στις μέρες αυτές το δώρο καθίσταται πραγματικά πολύτιμο… Όχι μόνο για τη συμβολική αξία που έχει μια πράξη αλληλεγγύης, αλλά και διότι λύνει το πραγματικό πρόβλημα που είναι η αντικατάσταση των παλαιών και φθαρμένων μεταφορικών καροτσιών του νοσοκομείου. Διαδικασία όχι μόνο γραφειοκρατικά δύσκολη, αλλά και πρακτικά λόγω των μειωμένων προϋπολογισμών που ορίζουν άλλες προτεραιότητες.

Αφορμή για την ενέργεια αυτή στάθηκε το ερέθισμα που είχε μέλος της ομάδας, από εμπειρία συγγενικού προσώπου του στο Νοσοκομείο. «Είδα τη μητέρα μου που έρχεται συχνά και πρέπει να χρησιμοποιεί τέτοιο καροτσάκι και σκεφτήκαμε πως θα ήταν χρήσιμο δώρο», τονίζει το μέλος της ομάδας Κατερίνα Λεμπιδάκη, που έκανε την πρόταση και τα 17 μέλη υλοποίησαν με μεθοδικό και αποτελεσματικό τρόπο. Οργάνωσαν ένα παζάρι τα Χριστούγεννα, συγκέντρωσαν χρήματα και αγόρασαν τα δύο καρότσια, τα οποία πρόσφεραν χθες στο Νοσοκομείο.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ

Συγγενής ασθενούς σχολιάζει την κατάσταση στην παθολογική κλινική του ΓΝΑΝ και ευχαριστεί το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής


Σχολιάζοντας την παρέμβαση του συλλόγου μας για τη δημοσιοποίηση της κατάστασης υπερπληρότητας στην παθολογική κλινική του ΓΝΑΝ τις προηγούμενες ημέρες, συγγενής ασθενούς έγραψε στην ομάδα μας στο facebook  το παρακάτω σχόλιο:

"Συγχαρητήρια για τη παρέμβαση!!

Είμαστε παθόντες και γνωρίζουμε από πρώτο χέρι.
Παραμονή και νοσηλεία στο διάδρομο της Παθολογικής από 28/12/2016 έως 4/1/2017, συνεχώς μαζί με άλλα 3 περιστατικά.

Το προσωπικό, ιατρικό και νοσηλευτικό, στα όρια της εξουθένωσης.
Το επίπεδο των υπηρεσιών διασώζεται από την καλή θέληση, το φιλότιμο και το κλίμα αλληλεγγύης που αυτές τις μέρες των γιορτών έδωσαν ένα ιδιαίτερο νόημα ανθρωπιάς.

Ευχαριστούμε από καρδιάς, όλες και όλους."
Μ.Μ.