Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013
Προβάδισμα των κατηγοριών για την κατάληψη θέσεων προϊσταμένων
Επειδή πολλά αναφέρθηκαν,τόσο στην Γενική Συνέλευση / κοπή
πίτας όσο και στον ιστότοπο της ΠΟΕΔΗΝ για το παραπάνω θέμα με αφορμή τις δημοσιεύσεις των Οργανισμών των Νοσοκομείων, καλό θα είναι να ακουστεί και η
αλήθεια. Κατ' αρχήν και στον προηγούμενο οργανισμό του Νοσοκομείου μας ίσχυε
αυτή η σειρά προβαδίσματος όπως και σε κάθε Οργανισμό δημοσίου φορέα που
δημιουργήθηκε από το έτος 2007 και μετά. Και αυτό βάσει της αριθμ. 235/2005
απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας. Μάλιστα με εγκύκλιο του, το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ την 18 Ιουνίου
2007 Αριθμ. Πρωτ.: ΔΟΑ/Φ.13/180/οικ.15725 δίνει σαφείς οδηγίες για την εφαρμογή της
απόφασης του ΣτΕ κατά την σύνταξη των Οργανισμών. Ο νόμος Ν. 4024/2011 άρθρο 10
θέτει ως προϋποθέσεις επιλογής σε θέσεις ευθύνης, υπαλλήλους που ανήκουν στις
κατηγορίες προσωπικού ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ εφόσον πρόκειται να επιλεγούν ως
προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Τμήματος και ΠΕ ή ΤΕ εφόσον πρόκειται
να επιλεγούν ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης. Όμως για
την πλήρωση των θέσεων προϊσταμένων οργανικών μονάδων οι κλάδοι καθορίζονται με τους οργανισμούς
των οικείων υπηρεσιών. Εξάλλου στην παρ. (α) του άρθρου 97 του ισχύοντος Υπαλληλικού
Κώδικα (Ν. 3528/2007, Α' 26) το οποίο
καθορίζει το προβάδισμα μεταξύ των υπαλλήλων ορίζεται ότι «μεταξύ υπαλλήλων που
ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες προηγούνται οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΕΘ
και ακολουθούν κατά σειρά οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΠΕ, της κατηγορίας ΤΕ,
της κατηγορίας ΔΕ. Σύμφωνα με τα ανωτέρω δεν είναι επιτρεπτό να συντρέχουν για
την ίδια θέση προϊσταμένου υπάλληλοι διαφόρων κατηγοριών επί ίσοις όροις. Όπως
έχει γνωμοδοτήσει σχετικά το Συμβούλιο της Επικρατείας, κατά την έννοια της
ανωτέρω διάταξης, ερμηνευομένης σύμφωνα με τις συνταγματικές αρχές της ισότητας
και της αξιοκρατίας στη Δημόσια Διοίκηση, όπου προβλέπεται από τους οικείους
οργανισμούς η πλήρωση θέσης προϊσταμένου από υπαλλήλους περισσότερων
κατηγοριών, προηγούνται οι υπάλληλοι της ανώτερης κατηγορίας και ακολουθούν οι
των άλλων κατηγοριών. Συνεπώς είναι επιτρεπτή η πλήρωση θέσεων προϊσταμένων
οργανικών μονάδων από υπαλλήλους κατώτερης, κατά τη διαβάθμιση που εισάγεται στον
Υπαλληλικό Κώδικα, κατηγορίας, μόνο εφόσον δεν είναι δυνατή η πλήρωση των
θέσεων αυτών από υπαλλήλους ανώτερης κατηγορίας (Πρακτικό Επεξεργασίας του
Συμβουλίου της Επικρατείας αριθμ. 235/2005).
Οπότε ορθώς αναφέρεται η σειρά προβαδίσματος κατά κατηγορία στους
Οργανισμούς των Νοσοκομείων.
Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζουμε αν ή άποψη περί
προβαδίσματος της ΠΟΕΔΗΝ, ανεξάρτητα της όποιας νομικής της ορθότητας, έχει την σύμφωνη γνώμη της
ΑΔΕΔΥ και αν μια συνδικαλιστική παράταξη που εκπροσωπεί το σύνολο των υγειονομικών
ανεξάρτητα κλάδου και κατηγορίας μπορεί
να προβάλει κλαδικές διεκδικήσεις συγκεκριμένης κατηγορίας εργαζομένων λόγω της
πλειοψηφικής σύνθεσης του συμβουλίου της. Και βεβαίως δεν πρέπει να αποσιωπάται
ότι προϊστάμενοι νοσηλευτικών τμημάτων δύνανται να επιλεγούν και οι της κατηγορίας
ΔΕ Βοηθών Νοσηλευτών.
Παρακάτω επισυνάπτεται η σχετική εγκύκλιος του
Υπουργείου για την σύνταξη των οργανισμών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΤΜΗΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ
|
Αθήνα,
18 Ιουνίου 2007
Αριθμ.
Πρωτ.: ΔΟΑ/Φ.13/180/οικ.15725
|
Ταχ.
Διεύθυνση:
|
Βασ.
Σοφίας 15
|
|
Προς: 1) Όλα τα Υπουργεία και τις
Γενικές
και Ειδικές Γραμματείες
Διευθύνσεις Διοικητικού
2) Όλες τις Περιφέρειες
Διευθύνσεις Διοίκησης
(Αποστολή
με ηλεκτρονικό
ταχυδρομείο).
|
Ταχ.
Κώδικας:
|
106 74
Αθήνα
|
||
Πληροφορίες:
|
Σοφία
Παπαματθαίου
Αντιγόνη
Γρατσία
|
||
Τηλέφωνο:
Fax:
E – mail:
|
213-1313107,
213-1313129
213-1313117
doa@ypesdda.gov.gr
|
ΘΕΜΑ: Προβάδισμα
των κατηγοριών για την κατάληψη θέσεων προϊσταμένων.
Με αφορμή ερωτήματα που περιήλθαν στην υπηρεσία μας
σχετικά με το προβάδισμα των κατηγοριών για την κατάληψη θέσεων προϊσταμένων,
στις δημόσιες υπηρεσίες και τα Ν.Π.Δ.Δ. θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1.
Οι κλάδοι από τους οποίους προέρχονται οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων
καθορίζονται στον Οργανισμό του οικείου φορέα, με πρωτοβουλία αυτού, ο οποίος
ακολουθεί προς τούτο συγκεκριμένα κριτήρια. Ειδικότερα, σύμφωνα με την παρ. 5
του άρθρου 84 του νέου Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007, Α' 26), βασικά
κριτήρια για τον προσδιορισμό των κλάδων των οποίων οι υπάλληλοι κρίνονται για
την κατάληψη θέσεων προϊστάμενων, είναι η ειδικότητα του κλάδου και το
αντικείμενο της συγκεκριμένης οργανικής μονάδας. Δηλαδή, η έννοια της σχετικής
διάταξης είναι ότι τη θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας καταλαμβάνει
υπάλληλος που ανήκει σε κλάδο του οποίου η ειδικότητα, κατά την εκτίμηση του
οικείου φορέα, είναι αντίστοιχη ή συναφής με το αντικείμενο της συγκεκριμένης
μονάδας.
2.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το άρθρο 84 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007, Α'
26), προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων, κατ’ αρχήν, τοποθετούνται υπάλληλοι
με βαθμό Α' των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ σε συνδυασμό, βέβαια, με τις προβλέψεις
των οικείων Οργανισμών αναφορικά με τους κλάδους προσωπικού από τους οποίους
μπορούν να προέρχονται οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων. Η έννοια της
διάταξης αυτής δεν είναι ότι οι υπάλληλοι και των τριών κατηγοριών (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ)
συντρέχουν ταυτόχρονα για τις ίδιες θέσεις προϊσταμένων, αλλά ότι η Διοίκηση με
βάση τις λειτουργίες της κάθε οργανικής μονάδας θα καθορίσει την κατηγορία (ή
τις κατηγορίες) από την οποία (ή τις οποίες) θα προέρχεται ο προϊστάμενος, με
βάση τη γνωστική υποδομή που απαιτεί η λειτουργία, (η άσκηση των αρμοδιοτήτων
και γενικότερα η διαχείριση των θεμάτων) της συγκεκριμένης οργανικής μονάδας.
Περαιτέρω, αφού η Διοίκηση καθορίσει την κατηγορία (ή τις κατηγορίες) (ΠΕ, ΤΕ,
ΔΕ) το επόμενο βήμα είναι να προσδιορίσει τον κλάδο (ή τους κλάδους)
συγκεκριμένης κατηγορίας (ή κατηγοριών) από τους οποίους θα προέρχεται ο
προϊστάμενος της συγκεκριμένης οργανικής μονάδας με κριτήριο την ειδικότητα του
κλάδου και το αντικείμενο της οργανικής μονάδας.
3.
Εξάλλου στην περ. (α) του άρθρου 97 του νέου Υπαλληλικού Κώδικα το οποίο
καθορίζει το προβάδισμα μεταξύ των υπαλλήλων ορίζεται ότι «μεταξύ υπαλλήλων που
ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες προηγούνται οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΕΘ
και ακολουθούν κατά σειρά οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΠΕ, της κατηγορίας ΤΕ,
της κατηγορίας ΔΕ και τέλος οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΥΕ».
4. Σύμφωνα με τα ανωτέρω δεν
είναι επιτρεπτό να συντρέχουν για την ίδια θέση προϊσταμένου υπάλληλοι διαφόρων
κατηγοριών επί ίσοις όροις. Όπως έχει γνωμοδοτήσει σχετικά το Συμβούλιο της
Επικρατείας, κατά την έννοια της ανωτέρω διάταξης, ερμηνευομένης σύμφωνα με τις
συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας στη Δημόσια Διοίκηση, όπου
προβλέπεται από τους οικείους οργανισμούς η πλήρωση θέσης προϊσταμένου από υπαλλήλους
περισσότερων κατηγοριών, προηγούνται οι υπάλληλοι της ανώτερης κατηγορίας και
ακολουθούν οι των άλλων κατηγοριών. Συνεπώς είναι επιτρεπτή η πλήρωση θέσεων
προϊσταμένων οργανικών μονάδων από υπαλλήλους κατώτερης, κατά τη διαβάθμιση που
εισάγεται στον Υπαλληλικό Κώδικα, κατηγορίας, μόνο εφόσον δεν είναι δυνατή η
πλήρωση των θέσεων αυτών από υπαλλήλους ανώτερης κατηγορίας (Πρακτικό
Επεξεργασίας του Συμβουλίου της Επικρατείας αριθμ. 235/2005).
5.
Κατόπιν των ανωτέρω, οι προτεινόμενες στο εξής ρυθμίσεις στους Οργανισμούς των
υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ. σχετικά με τους προϊσταμένους πρέπει να προβλέπουν
δυνατότητα επιλογής ως προϊσταμένων υπαλλήλων κατά σειρά προτεραιότητας
κατηγορίας ΠΕ, εφόσον φυσικά κρίνεται ότι οι λειτουργίες της συγκεκριμένης
οργανικής μονάδας απαιτούν γνωστική υποδομή πανεπιστημιακού επιπέδου και αν δεν
υπάρχουν ή δεν επαρκούν ακολουθούν οι υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ και αν δεν
υπάρχουν ή δεν επαρκούν ακολουθούν οι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ.
6.
Περαιτέρω, σύμφωνα με τα ανωτέρω (παρ. 2) σε ορισμένες εξαιρετικές
περιπτώσεις, όταν η γνωστική υποδομή υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ θεωρείται
υπερβολική για την άσκηση καθηκόντων συγκεκριμένων υπηρεσιακών μονάδων,
ιεραρχικά κατώτερου επιπέδου Διεύθυνσης (όπως π.χ. Τμήματος ή Γραφείου Πρωτοκόλλου,
Αρχείου, Αποθήκης κ.λπ), θα μπορούσε να προβλέπεται από τις οικείες οργανικές
διατάξεις ότι οι προϊστάμενοι αυτών των οργανικών μονάδων θα προέρχονται
αποκλειστικά από κατώτερη της ΠΕ κατηγορίας. Στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να
διασφαλίζεται ότι δε θα υπάρξουν φαινόμενα αδυναμίας πλήρωσης των θέσεων
προϊσταμένων, λόγω έλλειψης υπαλλήλων της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Παρακαλούνται
τα Υπουργεία και οι Περιφέρειες να γνωστοποιήσουν την παρούσα εγκύκλιο στα
Ν.Π.Δ.Δ. που εποπτεύουν.
Η
υπηρεσία μας είναι στη διάθεσή σας για τυχόν πρόσθετες πληροφορίες ή
διευκρινίσεις.
Η
εγκύκλιος θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα μας www.gspa.gr στη
διαδρομή Δημόσια Διοίκηση → Θέματα Οργάνωσης → Νέο Προσοντολόγιο.
Ο Γενικός Γραμματέας
Βασίλειος
Ανδρονόπουλος
Εσωτερική
διανομή:
1) Γραφεία:
κ. Υπουργού
κ. Υφυπουργού
κ. Γενικού
Γραμματέα
κ. Γενικών
Δ/ντών -Δ/ντριών
2) Δ/νση
Ανθρώπινου Δυναμικού
3) Δ/νση
Διοικητικού
Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013
Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013
Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013
Σχετικά με το νέο οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
ΦΕΚ
Β1765/25-8-2009
|
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
|
ΝΕΟΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
ΦΕΚ
Β3485/31-12-2012
|
ΤΙ
ΙΣΧΥΕΙ
ΣΗΜΕΡΑ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΚΛΙΝΩΝ
|
260
|
180 (160 +20)
|
180
|
140
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΟΜΕΩΝ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
4
|
3
|
3
|
4
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΜΗΜΑΤΩΝ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΥΗΡΕΣΙΑΣ
|
19
|
13
|
12
|
13
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΟΜΕΩΝ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
4
|
4
|
4
|
4
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΜΗΜΑΤΩΝ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
30
|
28
|
25
|
||
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΜΗΜΑΤΩΝ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
|
7
|
7
|
6
|
7
|
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΘΕΣΕΩΝ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
|
333
|
243
|
243
|
159
|
65%
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΘΕΣΕΩΝ ΙΑΤΡΩΝ
|
98
|
75
|
75
|
51
|
68%
|
ΛΟΙΠΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
73
|
-
|
56
|
32
|
57%
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΘΕΣΕΩΝ
ΔΙΟΚΗΤΙΚΟΥ
– ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
|
190
|
192
|
102
(έχει υπάρξει
διαγραφή θέσεων με
προγενέστερο νόμο)
|
91
|
89%
|
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΘΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
|
694
|
476
|
333
|
70%
|
Κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με το νέο οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου:
1) Αν και υπήρξε σαφής μείωση από τον αριθμό κλινών του προηγούμενου οργανισμού (260) είναι θετικό το γεγονός ότι ο αριθμός των κλινών του Νοσοκομείου βρίσκεται στις 180 και όχι στις 160 οι οποίες είχαν εξαγγελθεί αρχικά
2) Μας προκαλεί απορία το ότι στο οργανισμό δεν περιλαμβάνονται ως αναφορά για οργανικές μονάδες το Κ.Υ. Τζερμιάδου, το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Αγίου Νικολάου, η μονάδα «Ψυχαργώς» και η Επαγγελματική Σχολή Αδελφών Νοσοκόμων Αγ. Νικολάου
3) Με το νέο οργανισμό ο αριθμός των νοσηλευτικών τμημάτων ορίζεται στα 12, ενώ στο Νοσοκομείο λειτουργούν αυτή τη στιγμή 13 νοσηλευτικά τμήματα, δηλαδή παραλείπεται – διαγράφεται ένα νοσηλευτικό τμήμα, χωρίς μάλιστα να ορίζεται πιο συγκεκριμένα, αφού στο συγκεκριμένο άρθρο με το οποίο ορίζονται τα τμήματα της νοσηλευτικής υπηρεσίας υπάρχει μεγάλη ασάφεια και αοριστία. Η αρχική πρόταση του Νοσοκομείου ζητούσε να οριστούν 13 τμήματα, δηλαδή όσα λειτουργούν και σήμερα, όμως για άγνωστους λόγους η πρόταση δεν έγινε δεκτή από το υπουργείο.
4) Με το νέο οργανισμό καταργείται και ένα από τα τμήματα της διοικητικής υπηρεσίας, το τμήμα προμηθειών, το οποίο λειτουργεί ως ξεχωριστό τμήμα.
5) Καταργείται επίσης ένας νοσηλευτικός τομέας (ψυχιατρικός) και δεν έγινε δεκτή η εισήγηση του Νοσοκομείου για δημιουργεία υποδιεύθυνσης Οικονομικού
5) Καταργείται επίσης ένας νοσηλευτικός τομέας (ψυχιατρικός) και δεν έγινε δεκτή η εισήγηση του Νοσοκομείου για δημιουργεία υποδιεύθυνσης Οικονομικού
6) Επίσης καταργούνται 3 ιατρικά τμήματα (Γαστρεντερολογικό, πνευμονολογικό και νευροχειρουργικό) που μετατρέπονται σε ειδικές μονάδες.
7) Ο οργανισμός στο άρθρο σχετικά με την επιλογή προϊσταμένων υπηρεσιών προβλέπει προβαδίζουσα κατηγορία την ΠΕ στην κατάληψη θέσεων ευθύνης αν και η υφιστάμενη Νομοθεσία Ν. 4024/2012 άρθρο 10 προβλέπει την ΠΕ ή ΤΕ κατηγορία
8) Παρότι με το νέο οργανισμό οι θέσεις του προσωπικού όλων των υπηρεσιών μειώνονται κατά 45% (476 από 694), το ποσοστό κάλυψης των οργανικών θέσεων από τους υπηρετούντες εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά χαμηλό στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου (70%), ένα από τα μικρότερα ποσοστά σε όλα τα Νοσοκομεία της χώρας. Είναι φανερή η μεγάλη υποστελέχωση του Νοσοκομείου, υποστελέχωση που έχει επιδεινωθεί με το πάγωμα των νέων προσλήψεων τα τελευταία 2 χρόνια και η οποία είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα το Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου.
Συνολικά, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι ο νέος οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας θα αποτελέσει τμήμα του συνολικού οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας των συνενωμένων Νοσοκομείων του νομού Λασιθίου. Η όλη τακτική του Υπουργείου Υγειας είναι πρόχειρη και αποπροσνατολιστική από τα πραγματικά προβλήματα των Νοσοκομείων (έλλειψη προσωπικού, μηδενικά έσοδα από τον ΕΟΠΥΥ, υποχρηματοδότηση από το υπουργείο υγείας, γραφειοκρατικό κομφούζιο). Δεν υπάρχει κανένας σοβαρός σχεδιασμός στις κινήσεις που γίνονται, ούτε κάποια σαφής μελέτη σχετικά με το ποιοι είναι οι οικονομικοί και λειτουργικοί στόχοι των συνενώσεων που γίνονται. Με τις κινήσεις αυτές γίνεται προσπάθεια να καλυφθει το γεγονός ότι εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής των τελευταίων ετών το δημόσιο σύστημα υγείας έχει αφεθεί να οδηγηθεί σε σταδιακή διάλυση, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που έχει αυτό στο κοινωνικό σύνολο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)