Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017
Η έκτακτη γενική συνέλευση του συλλόγου εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΓΕΝΙΚΟΥ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Προς:
Μέσα Ενημέρωσης
15/2/2017
Το
μεσημέρι της Τετάρτης 15/2/2017 πραγματοποιήθηκε
έκτακτη γενική συνέλευση των εργαζομένων
στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου, η οποία
μετά από μαρκρόχρονη συζήτηση ενέκρινε
το παρακάτω κείμενο:
Παρά
τις προειδοποιήσεις μας από το Νοέμβριο
και παρά τις υποσχέσεις για το αντίθετο,
αυτή την περίοδο ζούμε στο Νοσοκομείο
μας μία πολύ δύσκολη κατάσταση, αφού
έχουμε:
• έξαρση ιώσεων και γρίπης,
• κατά περιόδους κλειστή την παθολογική και την πνευμονολογική κλινική του Νοσοκομείου Ιεράπετρας και δυσλειτουργίες στην παθολογική κλινική του Νοσοκομείου Σητείας,
• υπερπληρότητα στην παθολογική κλινική του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου με ποσοστά πληρότητας από 150% έως 195% (41 ασθενείς σε κλινική με δύναμη 21 κλινών).
Για
να νοσηλευτούν τα υπεράριθμα περιστατικά
φιλοξενούνται παθολογικά περιστατικά
σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομειου
Αγίου Νικολάου , παρά το ότι δεν υπάρχει
ο ανάλογος και ο απαιτούμενος αριθμός
νοσηλευτικού προσωπικού. Ο μέσος όρος
των οφειλόμενων ημερών ρεπό και άδειας
προηγούμενων ετών για το νοσηλευτικό
προσωπικό του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου
είναι 45 ημέρες ανά εργαζόμενο.
Ακόμη,
τη στιγμή που
στα αλλα Νοσοκομεία του νομού εφημερεύουν
κάθε ημέρα δύο ιατροί στα ΤΕΠ-Κ.Υ. και
επιπλέον άλλοι στις κλινικές, στην
παθολογική κλινική του νοσοκομείου Αγ.
Νικολάου ένας
μόνιμος γιατρός εφημερίας ήταν και
είναι επιφορτισμένος με την ιατρική
παρακολούθηση 40 και πλέον ασθενών και
παράλληλα με την εξέταση και διεκπεραίωση
των πολυάριθμων περιστατικών που
προσέρχονται στα εξωτερικά ιατρεία,
αφού
το Νοσοκομείο δεν διαθέτει αυτόνομο
τμήμα ΤΕΠ.
Τα παραπάνω δείχνουν ότι για να μπορέσει στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου να υπάρξει σωστή νοσηλεία της πληθώρας των παθολογικών περιστατικών όλου του νομού απαιτείται η άμεση ενίσχυση του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Όμως,
ενώ
στο Νοσοκομείο Αγ Νικολάου δεν επαρκεί
το ιατρικό προσωπικό της παθολογικής
κλινικής, κάποιοι δίνουν δεσμεύσεις
ότι θα ενισχύσουν και άλλα Νοσοκομεία
με εφημερίες από ιατρούς του ΓΝΑN
και
ήδη ένας ιατρός της παθολογικής κλινικής
του Νοσοκομείου μας μετακινήθηκε για
εφημερίες στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας
παρά την αντίθετη άποψη των οργάνων του
Νοσοκομείου μας.
Εκφράζουμε
την αντίθεση μας στα παραπάνω και
δηλώνουμε ότι δεν
πρόκειται να δεχτούμε τέτοιες εξελίξεις
και θα αντιδράσουμε έντονα και δυναμικά,
αφού ιατροί δεν περισεύουν από το δικό
μας Νοσοκομείο.
Ζητούμε:
- Να μην υπάρξει καμιά μετακίνηση ούτε καν για εφημερίες προς άλλο Νοσοκομείο του νομού,
- Να γίνει ενίσχυση του Νοσοκομείου μας με ιατρικο, νοσηλευτικο και λοιπό προσωπικο
- Να υπάρξει προκήρυξη των κενών θέσεων στο ΤΕΠ (τμήμα επειγόντων), στην παθολογική κλινική και στις άλλες κλινικές του Νοσοκομείου, όπως προβλέπεται στον οργανισμό του νοσοκομείου μας.
- Να βρεθεί τρόπος να καλυφθεί άμεσα με ιατρούς το ΤΕΠ του Νοσοκομείου (με αποσπάσεις γενικών ιατρών - αγροτικών ή με προκηρύξεις επικουρικών).
Επειδή
πλέον κινδυνεύει η οριακή λειτουργία
του Νοσοκομείου μας και το φιλότιμο των
ιατρών και του προσωπικού εξαντλείται,
προτείνουμε:
- Να υπάρξει σχετκή παράσταση στη ΔΥΠΕ Κρήτης από το Δήμο Αγ. Νικολάου, τους φορείς της περιοχής και του Νοσοκομείου
- Να ζητηθεί συνάντηση με το Υπουργείο Υγείας
Σε
περίπτωση που δεν υπάρξουν θετικές
εξελίξεις θα
προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις
για τη διασφάλιση της συνέχισης
λειτουργίας του Νοσοκομείου Αγίου
Νικολάου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Ένας γιατρός σε κλινική και ΤΕΠ στον Άγιο Νικόλαο (audio)
Με τον ίδιο γιατρό στην εφημερία της παθολογικής Κλινικής και των ΤΕΠ στο νοσοκομείου του Αγίου Νικολάου η παροχή ιατρικών υπηρεσιών σε χιλιάδες ασθενείς από όλο το Λασίθι, καταγγέλλει στο Ράδιο 9,84 ο πρόεδρος του Σωματείου των εργαζόμενων Γιώργος Μανουσάκης.
Από την ελλιπή δύναμη της παθολογικής σύμφωνα με τον ίδιο η ενίσχυση της αντίστοιχης στην Ιεράπετρα όπως επιχειρείται τις τελευταίες ημέρες με απόφαση της 7ης ΥΠΕ.
Το Σωματείο καλεί αύριο σε Γενική Συνέλευση προτείνοντας μία νέα σειρά κινητοποιήσεων καθώς στα παραπάνω προστίθενται, οι αυξημένες ανάγκες – υπερπληρότητα 166% - και οι φήμες ότι πίσω από τη μετακίνηση γιατρού υπάρχει ο πολιτικός δάκτυλος του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη, όπως καταγγέλλει.
‘’Απευθύνουμε έκκληση για την άμεση ενίσχυση του σε προσωπικό καθώς η ΔΥΠΕ όχι μόνο δεν ανταποκρίνεται αλλά δίνει δεσμεύσεις ότι θα ενισχύσει άλλα Νοσοκομεία με εφημερίες από προσωπικό του ΓΝΑΝ’’ αναφέρεται και στην ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο ενόψει της αυριανής ΓΣ.
Aναδημοσίευση από το youtube από το κανάλι του Ρ/Σ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 9.84
Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017
Αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ για επαναφορά της διάταξης που δίνει τη δυνατότητα μετάταξης - μετάθεσης υπαλλήλων με μεταφορά της θέσης
ΑΘΗΝΑ 13/02/2017
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 2722
ΠΡΟΣ 1. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
2. ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΚΟΙΝ.: ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ ΠΟΕΔΗΝ
Κύριοι Υπουργοί,
Με το Ν. 4440 άρθρο 19 παρ. 3 καταργήθηκε η παρ. 5 του άρθρου 35 του Ν. 4024/2011 (Α’ 226) που έδινε την δυνατότητα μετάθεσης, μετάταξης υπαλλήλων περιλαμβανομένων των μετατάξεων των άρθρων 69, 70 και 72 του Υπαλληλικού Κώδικα και χωρίς να υπάρχει κενή οργανική θέση στην υπηρεσία, τον κλάδο ή τον φορέα που μετατάσσεται ή μετατίθεται με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος.
Η κατάργησή του έγινε στη λογική του Ν. 4440/2016 (αρ. φύλου 224) που συστήνει Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση.
Με το άρθρο 3 παρ. 4 του ιδίου Νόμου εξαιρούνται από την κινητικότητα οι υπάλληλοι όλων των κλάδων που Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ, εκτός των Διοικητικών και των Σχολικών Φυλάκων που μετά την διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις Βοηθητικού Υγειονομικού προσωπικού σε Νοσοκομεία.
Με τον Ν. 4445/2016 (αρ. φύλλου 236) άρθρο 74 παρ. 11α από την κινητικότητα του Ν. 4440/2016 (αρ. φύλλου 224) εξαιρέθηκε το σύνολο του προσωπικού των Νοσοκομείων.
Ως εκ τούτω είναι επιβεβλημένη για τη λειτουργία των Νοσοκομείων η επαναφορά της διάταξης της παρ. 5 του άρθρου 35 του Ν. 4024/2011 (Α’ 226) που δίνει την δυνατότητα μετάθεσης ή μετάταξης με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχουν οι μετατασσόμενοι.
Με την κατάργηση της εν λόγω διάταξης και αφετέρου την κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων με την εργασιακή εφεδρεία του Ν. 4024/2011, παύει η υπηρεσιακή εξέλιξη των υπαλλήλων που αποκτούν προσόντα, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Υπάλληλοι αδυνατούν να αιτηθούν μετατάξεις, μεταθέσεις σε άλλο Νομικό πρόσωπο οι οποίοι θα κάλυπταν αφενός ανάγκες των Νοσοκομείων που στενάζουν από τις ελλείψεις προσωπικού και αφετέρου θα έλυναν οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα.
Ως εκ τούτων για την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας των Νοσοκομείων, είναι επιβεβλημένη η επαναφορά την εν λόγω διάταξης.
ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Η ΠΟΕΔΗΝ στην συνάντησή της με τον Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας κο Γ. Γιαννόπουλο ζήτησε την απόσυρση του Σχεδίου Νόμου για την αναμόρφωση της οργάνωσης των Νοσοκομείων
ΑΘΗΝΑ 13/2/2017
ΑΡ.ΠΡΩΤ.: 2728
ΠΡΟΣ: ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΟΙΝ.: ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ
Κύριε Γενικέ,
Διαφωνούμε με την ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, καθότι διαπιστώνουμε ότι μέσω αυτού επιχειρείται ανασχεδιασμός του Υγειονομικού Χάρτη.
Συγκεκαλυμμένα με το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ υλοποιούνται οι προβλέψεις των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ για ουσιαστική κατάργηση Νοσοκομείων, Τμημάτων, Κλινικών και μείωση των οργανικών θέσεων του προβλεπόμενου προσωπικού. Επιχειρείται βίαιη αλλαγή στη λειτουργία των Νοσοκομείων καθότι προτείνεται η κατάργηση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ (Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμ. 87/1986).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’
Αρθρ. Ορισμοί
α) Προβλέπει ότι προΐσταται Συντονιστής Διευθυντής στο (αυτοτελές) τμήμα (ή κλινική) που είναι βασική οργανική μονάδα της Ιατρικής Υπηρεσίας έχει τη δική του ιεράρχηση/οργανική διάρθρωση, όλου του προσωπικού Ιατρικού – Νοσηλευτικού και Παραϊατρικού.
Ο Συντονιστής Διευθυντής Ιατρός δεν μπορεί να προΐσταται του Νοσηλευτικού και του Παραϊατρικού προσωπικού, καθότι οι εν λόγω υπηρεσίες είναι διαφορετικές και έχουν την δική τους διάρθρωση.
Άρθρ.
Διάκριση Νοσοκομείων (Γενικά και Ειδικά).
Προβλέπει ρύθμιση ότι τα Γενικά Νοσοκομεία μπορούν να χαρακτηρίζονται Περιφερειακά όταν οι οργανικές κλίνες τους είναι 450 και πάνω συμπεριλαμβανομένων και των κλινών των αποκεντρωμένων δομών (χαρακτηρισμός Νομαρχιακό δεν υφίσταται).
Υποκρύπτει κατάργηση της αυτόνομης λειτουργίας Νομαρχιακών Νοσοκομείων, με τη συγχώνευσή τους με άλλα Νοσοκομεία της ίδιας περιφέρειας.
Διασύνδεση – Ενοποίηση Νοσοκομείων.
Το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ προτείνει ότι οι Νοσηλευτικές Μονάδες που βρίσκονται στα όρια της ίδια περιφερειακής ενότητας (νομού) μπορούν να ενοποιούνται ή να διασυνδέονται με ΚΥΑ, μετά από εισήγηση του ΚΕΣΥΠΕ.
Κατ’ εξαίρεση ορίζει το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ με ΚΥΑ μετά από εισήγηση του ΚΕΣΥΠΕ μπορούν να διασυνδέονται και Νοσηλευτικές Μονάδες όμορων νομών, σε περίπτωση που οι γεωγραφικές αποστάσεις το επιτρέπουν. Οι ενοποιημένες Νοσηλευτικές Μονάδες αποτελούν ενιαίο αυτοτελή ΝΠΔΔ με επωνυμία «Γενικό Νοσοκομείο» ή «Περιφερειακό Νοσοκομείο» με τον γεωγραφικό προσδιορισμό που ακολουθεί. Προβλέπει επίσης ότι τα εν λόγω Νοσοκομεία έχουν ενιαία Διοίκηση και ενιαίες Διευθύνσεις/Υπηρεσίες. Προβλέπει ενιαίο οργανισμό των ενοποιημένων Νοσοκομείων και οι θέσεις προσωπικού κατανέμονται μεταξύ των ενοποιημένων Νοσηλευτικών Μονάδων.
Επίσης σε άλλο σημείο προβλέπει ότι οι Νοσηλευτικές Μονάδες που διασυνδέονται, έχουν κοινό συλλογικό όργανο Διοίκησης με ξεχωριστό Οργανισμό και Υπηρεσίας.
Με το άρθρο αυτό επιχειρείται η κατάργηση της αυτόνομης λειτουργίας Νοσοκομείων εντός της κάθε Περιφέρειας. Θα υπάρξουν καταργήσεις Νοσοκομείων που θα λειτουργούν ως παραρτήματα (χωρίς αυτόνομο οργανισμό) άλλων Νοσοκομείων.
Τα σημερινά διασυνδεόμενα Νοσοκομεία θα συρρικνωθούν περαιτέρω και θα μετατραπούν σε Κέντρα Υγείας.
Επίσης θα υπάρξουν ενοποιήσεις μεγάλων Νοσοκομείων με Ενιαίο Οργανισμό και λειτουργία με προφανή κατάληξη την σταδιακή απορρόφησή τους στο Νοσοκομείο που θα επιλεγεί ως έδρα του Νομικού Προσώπου.
Διάρθρωση Υπηρεσιών.
Το Σχέδιο Νόμου προτείνει σωστά την σύσταση Υπηρεσίας Επιστημόνων, Τεχνολόγων και Επαγγελμάτων κλάδων Υγείας ως Διεύθυνση.
Ως αντιστάθμισμα όμως επιχειρείται η κατάργηση δεκάδων Οργανικών Μονάδων όλων των επιπέδων (Διευθύνσεις, Υποδιευθύνσεις, Τμημάτων) των Νοσοκομείων.
Τα περίπου 2.100 οργανικά τμήματα που υπάρχουν σήμερα με το Σχέδιο Νόμου θα συρρικνωθούν σε 1.400 όπως προβλέπει η Εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ.
Στη Νέα Διεύθυνση που συστήνεται των Επιστημόνων, Τεχνολόγων και Επαγγελμάτων Κλάδων Υγείας είναι λάθος η ένταξη του Λοιπού Επιστημονικού Προσωπικού. Θα πρέπει να συνεχίσουν να ανήκουν στην Ιατρική Υπηρεσία.
Οι Φαρμακοποιοί έχουν ξεχωριστό κλάδο και εξέλιξη όπως οι Ιατροί (Διευθυντές, Επιμελητές), τους χορηγείται το Επίδομα Ευθύνης (Διευθυντή) και με τη Πρόταση Νόμου υποβαθμίζεται σε απλό Τμήμα της νέας Υπηρεσίας.
Με το Ν.4044/97 Άρθρο 40- 44 προβλέπεται κλάδος και στους Χημικούς, Βιοχημικούς, Βιολόγους που δεν ολοκληρώθηκε. Σε 40 Νοσοκομεία της χώρας, έχουν ανατεθεί στους ανωτέρω επιστήμονες καθήκοντα Προϊσταμένων Εργαστηρίων και χορηγείται το επίδομα Ευθύνης (Ν. 2889/2001).
Το λοιπό Επιστημονικό Προσωπικό λαμβάνει εφημερίες (16,5 ώρες τις καθημερινές ή 24 ώρες τις αργίες). Με την ένταξή τους στη Νέα Υπηρεσία τίθονται σε αμφισβήτηση.
Δεν προβλέπονται Υποδιευθύνσεις στη Διεύθυνση Επιστημόνων και δεν προσδιορίζονται Τμήματα. Το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ δεν προβλέπει ποιοι επιστήμονες μπορούν να καταλάβουν τις θέσεις ευθύνης (π.χ. προβάδισμα σε πολυπληθείς ειδικότητες).
Στην εν λόγω υπηρεσία προβλέπεται να προΐσταται επιστήμονας του κλάδου ΠΕ. Θα πρέπει να τροποποιηθεί και να προβλεφθεί ότι στην υπό σύσταση Διεύθυνση προΐσταται υπάλληλος ΠΕ ή ΤΕ (Ν.4369/2016).
Το Σχέδιο Νόμου καταργεί την Υποδιεύθυνση Πληροφορικής που συστήθηκε με τον Ν.4052/2012 άρθρο3 παρ.6 σε Νοσοκομεία άνω των 200 κλινών και την υποβαθμίζει σε τμήμα και μόνο στα Νοσοκομεία άνω των 300 κλινών.
Επίσης το Τμήμα Ποιότητας, Έρευνας και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης που συστήθηκε με το Ν 4052/2012 άρθρο 3 παρ. 6 σε Νοσοκομεία άνω των 200 κλινών, τροποποιείται με το Σχέδιο Νόμου και δημιουργείται μόνο στα Νοσοκομεία άνω των 300 κλινών.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Με τους συντελεστές που προτείνονται στο Σχέδιο Νόμου θα προκύψει ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ στην Διοικητική Υπηρεσία, την Τεχνική Υπηρεσία και την Νέα υπό σύσταση Υπηρεσία των Επιστημόνων.
Μειώνονται οι συντελεστές υπολογισμού των οργανικών θέσεων που προέβλεπε το Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης των Νοσοκομείων (ΠΔ 87/1986) στο άρθρο 9.
Συγκεκριμένα:
Το Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης:
• ΙΑΤΡΟΙ 0,18 – 0,45 ανά κλίνη
• ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 1,05 1,35 ανά κλίνη
• ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 1,05 – 1,20 ανά κλίνη
Στο Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης των Νοσοκομείων στη Διοικητική Υπηρεσία εντάσσονται οι οργανικές θέσεις της νέας Διεύθυνσης των Επιστημόνων και της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ προβλέπει:
• ΙΑΤΡΟΙ 0,50 – 0,55 ανά κλίνη (αύξηση)
• ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 1,35 - 1,40 ανά κλίνη (χωρίς αλλαγή)
• ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ 0,28 – 0,30 ανά κλίνη (μείωση, υπεράριθμο προσωπικό)
• ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 0,20 – 0,25 ανά κλίνη (μείωση, υπεράριθμο προσωπικό)
• ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 0,080 – 0,10 (μείωση, υπεράριθμο προσωπικό)
Με το προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου ο συντελεστής των οργανικών θέσεων ανά κλίνη, μειώνεται στο 2,60 από 3 που είναι στο Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης των Νοσοκομείων.
Στις τρεις Υπηρεσίες (Επιστημονική, Διοικητική, Τεχνική) που στο Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης των Νοσοκομείων ανήκαν στην ενιαία Διοικητική Υπηρεσία ο συντελεστής των οργανικών θέσεων μειώνεται δραστικά στο 0,35 – 0,65 ανά κλίνη από 1,05 – 1,20 που ήταν στο Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης των Νοσοκομείων).
Θα υπάρξει υπεράριθμο προσωπικό και στις τρεις υπηρεσίες με κίνδυνο διαθεσιμοτήτων, υποχρεωτικών μετατάξεων του προσωπικού και ιδιωτικοποίηση των εν λόγω υπηρεσιών.
Επίσης θα υπάρξουν καταργήσεις Υποδιευθύνσεων και Τμημάτων στην Διοικητική και Τεχνική Υπηρεσία με συγχωνεύσεις.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
Καταργήσεις πολυάριθμων Οργανικών Μονάδων επιπέδου Υποδιεύθυνσης και Τμημάτων θα υπάρξουν στη Νοσηλευτική Υπηρεσία με το προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου.
Το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ προβλέπει ότι σε περίπτωση που ένας Νοσηλευτικός Τομέας περιλαμβάνει πάνω από 8 Νοσηλευτικά Τμήματα (έως 40 κλινών) μπορεί να χωρίζονται σε δύο τομείς. Ο διαχωρισμός Νοσηλευτικών Τομέων εγκρίνεται από το ΚΕΣΥΠΕ, μετά από εισήγηση του Δ.Σ. του Νοσοκομείου.
Το Ενιαίο Πλαίσιο Οργάνωσης των Νοσοκομείων (Π.Δ. 87/1986) στο άρθρο 7 παρ.3 προβλέπει ότι κάθε 4 με 8 Νοσηλευτικά Τμήματα (20 έως 45 Νοσηλευτικά κρεβάτια) συγκροτούν έναν Τομέα. Όπου υπάρχουν 4 έως 6 Τμήματα μπορούν να συγκροτούνται ένας Τομέας για την κάλυψη των μονάδων εσωτερικής Νοσηλείας και ένας για την κάλυψης των μονάδων Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης.
Με το προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου δεν υπάρχει υποχρεωτικότητα στη συγκρότηση περισσότερων του ενός Νοσηλευτικών Τομέων ούτε στη πάνω από 8 Νοσηλευτικά Τμήματα. Χρειάζεται απόφαση ΚΕΣΥΠΕ μετά από εισήγηση του Νοσοκομείου.
ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ Σύστασης Ενιαίου Κλάδου Νοσηλευτικού προσωπικού (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ).
ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ του θεσμού του Εφημερεύοντος Νοσηλευτή με περιγραφή καθηκόντων και μισθολογική πρόβλεψη.
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Θα πρέπει να υπάρξει σαφής συμπληρωματική διάταξη όπως στη Νοσηλευτική Υπηρεσία, έτσι και στη Διοικητική Υπηρεσία προΐστανται στις Οργανικές Μονάδες οποιοδήποτε επιπέδου (Διεύθυνση, Υποδιεύθυνση, Τμήματα) υπάλληλοι ΠΕ ή ΤΕ (διαζευκτικό ή), όπως προβλέπει ο Νόμος 4369/2016.
Κατόπιν τούτων σε περίπτωση που επιχειρηθεί το εν λόγω ΣΧΕΔΙΟ να κατατεθεί προς ψήφιση στη ΒΟΥΛΗ, θα οργανώσουμε δυναμικές κινητοποιήσεις.
Ζητάμε την άμεση απόσυρσή του.
ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)